کد خبر : 2025386 | 11 خرداد 1403 ساعت 19:14 | 13.5K بازدید | 19 دیدگاه

مربی نساجی: نمی‌گذاریم انگ تبانی و بی‌شرفی بچسبانند

مصطفی صداقت می‌گوید نساجی با تمام وجود برابر نساجی قرار خواهد گرفت.

مربی نساجی: نمی‌گذاریم انگ تبانی و بی‌شرفی بچسبانند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت، مربی تیم نساجی، در نشست خبری قبل از بازی نساجی و فولاد خوزستان گفت: لازم است به نیابت از آقا ساکت، به عنوان کادر فنی نساجی فارغ از نتایج بازی فردا، تشکر کنم از جناب آقای حدادیان و هیئت مدیره و همه عوامل باشگاه بابت اعتمادی که به گروه‌های فنی آقا ساکت و همکاران‌شان داشتند که این تیم را به عنوان امانت به آقا ساکت دادند. خوشحالیم که این امانت را با سر و سینه بالا تحویل‌شان می‌دهیم. تشکر از کادر فنی و همکاران عزیزم که در همه بخش‌های مختلف، آنالیز و اجرا در تمرینات و بازی به نحو احسن زحمت کشیدند. تشکر از گروه پزشکی‌مان که خیلی به ما مدد رساندند خصوصا در روزهای فشرده لیگ در بحث ریکاوری و مصدومان، خدا به‌ آنها توان بدهد. رفقای‌مان در بخش رسانه که تمام زحماتی که کشیده شد توسط این عزیزان به نمایش درآمد.

او ادامه داد: جاهایی که به خوبی از حق باشگاه دفاع شد خصوصا در مسائل داوری، جاهایی که از شکوه و هیبت هواداران به خوبی به نمایش گذاشته شد. تشکر بعدی از اصحاب رسانه که کنار ما بودید و اگر انتقادی بود دلسوزانه بود و اگر حمایتی بود حتما متعصبانه و عاشقانه بود. تشکر بعدی را از بازیکنان عزیزمان داریم که تمام قد با تمام ناملایماتی که از اطراف به ما شد زحمت کشیدند و تلاش کردند. روزهایی که باختیم کلی هجمه به آن‌ها وارد شد ولی هیچ کدام پاپس نکشیدند و مثل یک سرباز جنگجو در اختیار کادر فنی و آقا ساکت بودند. تشکر از هواداران عزیزمان که مالکان اصلی تیم هستند و همه روزها کنار ما بودند و هرچقدر از بیرون بابت بازی‌ها به ما فشار می‌آوردند و دوست داشتند ما در زمین نتوانیم نتیجه بگیریم، هواداران هرروز به ما نزدیک‌تر شدند و علاوه بر اینکه در ورزشگاه وطنی کنارمان بودند در روزهای سخت راه دور هم آمدند و نگذاشتند احساس غربت کنیم و به ما انرژی دادند. خوشحالیم که خدا برکت داد و الان با سر بالا صحبت می‌کنیم.

صداقت گفت: اگر این تیم الان شرایطی دارد که همه دوست دارند کنارش بایستند و اسم‌شان برده شود و عکسی به یادگار گرفته شود، شاکله اصلی این تیم و فوندانسیون اصلی‌اش توسط مهدی رحمتی پایه گذاری شده است. مهدی رحمتی هر کجا که هست سرش بلند و تنش سالم باشد ان‌شالله. در فوتبال دیده‌ایم که بعضی وقت‌ها دو دوتا چهارتای فوتبالی آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود.

صداقت در مورد بازی پایانی گفت: درمورد بازی فردا هفته پایانی لیگ، با تیم خوب فولاد بازی داریم. فولاد از لحاظ فنی تیم خوب و با کیفیتی است و کادر فنی خوبی دارند ولی فکر می‌کنم آن‌ها مثل نیم فصل اول ما اتفاقات به نفع‌شان رقم نخورد. بدبیاری‌هایی دارند و ما هم تا سه روز پیش شرایط جدولی‌مان مثل آن‌ها بود. استرس و فشار پایین جدول واقعا سخت و کشنده است. می‌دانیم که آن‌ها چه می‌کشند. امیدواریم که فردا هم بتوانیم بازی کنیم. ما هفته‌های گذشته بخاطر شرایط خاص نساجی، به اسم و برند نساجی مبارزه می‌کردیم و فردا بخاطر شرافت فوتبالی باید با تمام قوا بازی کنیم و اجازه ندهیم هر کس و ناکسی به ورزشکار جماعت، به بازیکن یا مربی فرقی ندارد انگ بی‌شرفی و تبانی و هر چه که لایق خودشان است بچسباند. با تمام وجود فردا در زمین هستیم. بچه‌های تیم می‌توانند شهادت بدهند که در قلب‌شان تمام رفتارهای تمرینی ما با همان شدت و حدتی بوده که در هفته‌های گذشته بوده است. اتفاقات فوتبالی را به خود فوتبال واگذار می‌کنیم و ان‌شالله هر کس که لیاقت دارد قهرمان لیگ بشود و هرکس که لیاقت دارد که در لیگ برتر ایران بماند باقی بماند و آخر شب خوشحال باشد.

2025485

او درباره ماندگار شدن ساکت الهامی در نساجی گفت: ما یک پرونده باز حقوقی از نیم فصل اول با تیم مس رفسنجان داریم و این پرونده باید به سرانجام برسد تا آقای الهامی بتوانند درمورد آینده کاری‌شان تصمیم‌گیری کنند. قطعا انتخاب و سلیقه و عشق باطنی آقا ساکت به کار کردن در نساجی است به شرط رفع و رجوع شدن موانع قانونی. یک جلسه در مسائل حقوقی رفتند ولی زمانبر است. ما در نیم فصل اول در مس رفسنجان اذیت شدیم و شرایط الان نشان می‌دهد که آن مشکل برای کادر فنی نبود. ان‌شالله که مرونده ختم به خیر شود و بعد یه موقع آقا ساکت تصمیم می‌گیرند.

او درباره ماندن نساجی در لیگ آن هم پس از شکست مقابل ملوان گفت: ما از روز اول که شروع کردیم، چه روزهایی که بردیم و چه روزهایی که بازنده بودیم، هیچوقت امیدمان را از دست ندادیم. روزهایی بود که کادر فنی مایوس شده بود ولی همیشه روزی که آقا ساکت به تمرین می‌آمد این انرژی را از او می‌گرفتیم. شخصا یک جاهایی می‌ترسیدم و به من استرس وارد می‌شد ولی هروقت آقا ساکت را می‌دیدم انرژی می‌گرفتم.

هرجا که خسته می‌شدیم ولی می‌دیدیم هواداران ویلومترها راه برای حمایت از نا می‌آیند دست‌مان را روی زانوهای‌مان می‌گذاشتیم و توان می‌گرفتیم و انرژی مضاعف از هواداران می‌گرفتیم. شاید بخاطر رقابت شدید پایین جدول پیشبینی نمی‌کردیم که یک هفته مانده به بازی‌ها ما خاطر جمع باشیم ولی می‌دانستیم که تا پایان لیگ این مسابقه هست و خوشحالیم که یک هفته زودتر خودمان، هواداران و خانواده این جمعیت بدون استرس بازی را پیگیری می‌کنند.

صداقت درباره حضور هواداران با پرواز در بازی با اصفهان و استقلال خوزستان گفت: تشکر ویژه از آقای حدادیان و بایندریان و سیف‌الله پور که باعث این اتفاق بودند. حتما برگ برنده ما در بازی‌های سخت و پیچ‌های تند لیگ، هواداران بودند و نمی‌شود از نقش مهم آنها به سادگی رد شد.

صداقت درباره نتیجه نگرفتن نساجی در نیم فصل اول گفت: کسی می‌تواند قضاوت کند که نیم فصل اول و نیم فصل دوم را دیده باشد و من درمورد نیم فصل دوم می‌توانم توضیح بدهم. شاید طبق صحبت بچه‌ها و کارشناسان درهم تنیدگی بازی‌های آسیایی و لیگ یکی از دلایل بود. شاید پازل‌های تاکتیکی و مصدومیت‌ها دلیلش بود ولی من نمی‌توانم بگویم چون از نزدیک ندیدم که شرایط چگونه بود و الحمدالله ختم به خیر شده است.

دیدگاه‌ها