کد خبر : 2025580 | 12 خرداد 1403 ساعت 14:56 | 40K بازدید | 11 دیدگاه

محمدجواد صفری به گیتی‌پسند پیوست؛

اتفاق بزرگ برای افغانستان: صفری در اصفهان

دروازه‌بان جوان و آینده‌دار فوتسال افغانستان که با نمایش خیره کننده‌اش در جام ملت‌های آسیا نقش بسزایی در صعود کشورش به جام جهانی ایفا کرد، با انتقالی بزرگ راهی گیتی‌پسند اصفهان شد.

اتفاق بزرگ برای افغانستان: صفری در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی که اخیرا بهزاد رسولی گلر جوانش پس از سال‌ها جمع آن‌ها را ترک کرده است، برای جایگزینی او به شماره یک و نگهبان قاب توری افغانستان در جام جهانی روی آورد و مهم‌ترین ترانسفر بهاری در پست دروازه‌بان را رقم زد. صفری 24 ساله در دستاورد بزرگ افغانستانی‌ها در آسیا و راهیابی به اولین آوردگاه جهان نقش اساسی داشت. او به دلیل رفلکس و انعطاف‌پذیری و مهم‌تر از همه آنچه که او را نسبت به دروازه‌بان‌های ایرانی متمایز کرده، بازی با پا و توانایی پاس دادن و توزیع همه جانبه‌اش بوده که در لیگ ایران شناخته شده است. صفری می‌تواند کمک بزرگی برای تیم محمد کشاورز در ساخت حملات از دروازه باشد.

قرارداد صفری با تیم گیتی پسند اصفهان 2 ساله خواهد بود. اگرچه فصل دوم توافقی و مسئله بر سر مالی است. این انتقال برای فوتسال و ورزش افغانستان معرکه به شمار می‌رود و در حال حاضر او پیراهن بهترین تیم فوتسال ایران بر تن می‌کند.

سنگربان افغانستان که از دیدگاه مردمی به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا برگزیده شد، سابقه بازی در تیم‌های زندی بتن کلاردشت و رکن آذین مشهد را در کارنامه دارد.

2028925

دیدگاه‌ها