کد خبر : 2025650 | 12 خرداد 1403 ساعت 21:01 | 10.7K بازدید | 6 دیدگاه

خط حمله‌ای توقف ناپذیر بود

استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار: جشن در اهواز

استقلال خوزستان موفق شد با نتیجه سه بر یک هوادار تهران را شکست دهد.

استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار: جشن در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، از هفته سی‌ام فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال خوزستان و هوادار تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم پور موسوی خاتمه پیدا کرد. 

ویدئو: 334514

در شروع بازی اگرچه هر دو تیم پا به پای یکدیگر حمله می‌کردند و برای گل زدن در این بازی تلاش داشتند، در دقیقه سی و دوم محمد جواد آقایی‌پور موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و پس از آن در نیمه دوم خوزستانی‌ها خیلی زود در دقیقه ۴۶ به گل دوم رسیدند تا خیالشان از ۳ امتیاز این بازی راحت باشد. در ادامه در شرایطی که فرزین گروسیان روی یک اشتباه زمینه ساز به گل رسیدن تیم هوادار شد، استقلال خوزستان که برای بقا و حضور در لیگ بیست و چهارم تلاش می‌کردن تا اینکه ساویو روبرتو بازیکن برزیلی استقلال خوزستان موفق شد گل سوم بازی را به ثمر برساند تا بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان پورموسوی خاتمه پیدا کند.

با پیروزی استقلال خوزستان در این دیدار، شاگردان سید سیروس پورموسوی ۲۸ امتیازی شدند و آنها که برای فرار از سقوط تلاش می‌کردند، موفق شدن به واسطه این برد از این منطقه خطرناک فرار کنند و در رده چهاردهم لیگ بیست و سوم قرار بگیرند.


هفته سی‌ام لیگ برتر - لیگ بیست و سوم فوتبال ایران

دوشنبه 1403/03/12 ساعت 19:00

ورزشگاه: غدیر اهواز

گروه داوری: سیدوحید کاظمی/ کمک‌ها: اعلیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری/ داور چهارم: امیر ایار


🟣 ترکیب هوادار: 
آرشا شکوری، امین پورعلی، صائب محبی، مهدی گودرزی، ادریس رحمانی، محمد میری (محمد عباسی)، امید سینگ، سبحان پسندیده مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی(محمد دیندار) و مهدی باقری
سرمربی: مسعود شجاعی

🔵 ترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، علی هلیچی، اسو رستم، امیرمحمد محکم کار (ساویو روبرتو)، عثمان اندونگ، حسن شوشتری (محمود مطلق زاده)، بهروز بارانی، محمد آبشک، جواد آقایی پور، حسین ساکی (علیرضا خوش کفا) و علیرضا کاظمی (پیمان رنجبری)
سرمربی: سیروس پورموسوی


⏱ لحظات حساس:

دقیقه 1: کرنر ارسال شده روی دروازه استقلال خوزستان با دخالت مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه 10: با گذشت ده دقیقه دو تیم اغلب در میانه زمین با یکدیگر هستند.

دقیقه 38: ضربه زمینی و خطرناک ساویو از کنار دروازه شکوری به بیرون رفت.


⚽️ شرح گل:

استقلال خوزستان 1-0 هوادار (دقیقه 32: امین علی پور - گل به خودی): پرتاب اوت توسط آبشک، روی سر آقایی پور فرود آمد تا این بازیکن جوان گل اول بازی را برای خوزستانی‌ها به ثمر برساند.

ویدئو: 334481

استقلال خوزستان 2-0 هوادار (دقیقه 46: حسن شوشتری): در شروع نیمه دوم، حرکت آبشک توپ را به شوشتری رساند و او با چرخش و کنترل توپ در محوطه جریمه، برای دومین بار در این بازی دروازه هوادار باز شد.

ویدئو: 334489

استقلال خوزستان 2-1 هوادار (فرزین گروسیان دقیقه 53): ارسال مستقیم محبی پس از دفع ناقص گروسیان، به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

ویدئو: 334492

استقلال خوزستان 3-1 هوادار (ساویو روبرتو دقیقه 63): شلوغی محوطه جریمه باعث شد تا توپی که روی محوطه جریمه هوادار ارسال شده بود، به ساویو برسد و این بازیکن برزیلی به سادگی هر چه تمام تر گل سوم را وارد دروازه شکوری کند.

ویدئو: 334496

دیدگاه‌ها