کد خبر : 2026004 | 14 خرداد 1403 ساعت 03:05 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

بیشترین کارت سپاهان و پرسپولیس سهم فانتزی‌بازها:

سروش و فرشاد، تکنیکی‌های بی‌اعصاب لیگ برتر!

دو بازیکن تکنیکی سپاهان و پرسپولیس بیشترین کارت زرد را در بین بازیکنان تیم خود دریافت کردند.

سروش و فرشاد، تکنیکی‌های بی‌اعصاب لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن تکنیکی و فنی لیگ برتر در این فصل آمار عجیبی در دریافت کارت داشتند، این آمار برای بازیکنان فانتزی‌بازی مانند رفیعی و احمدزاده عجیب است، آنها مجموعا 16 کارت زرد دریافت کردند.

فرشاد احمدزاده در طول فصل 9 کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و در بازی با استقلال در هفته سوم با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد، وینگر تکنیکی سپاهان در بین بازیکنان سپاهان بیشترین کارت زرد را دریافت کرده، حتی بیشتر از بازیکنان خشنی مانند محمد دانشگر، آن هم در حالی که دانشگر در طول فصل تنها 2 کارت زرد دریافت کرده است و فصل آرامی را پشت سر گذاشته است!

2029585

دیگر بازیکن تکنیکی‌ای که بیشترین کارت زرد را دریافت کرده است سروش رفیعی بوده است، البته او در این فصل نقش ویژه‌ای در پرس و بازگشت به عقب در خط هافبک پرسپولیس داشت و درگیری‌هایی که در میانه میدان ایجاد می‌شد در دریافت 7 کارت زرد او نقش ویژه‌ای داشت، سروش بیشترین کارت زرد را در بین تمام بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده است، او هم مانند احمدزاده سابقه دریافت دو کارت زرد و اخراج از زمین را دارد، در بازی با نساجی این اتفاق برای رفیعی رقم خورد.

2029586

کریم اسلامی با 9 کارت زرد و فراز امام‌علی با 6 کارت زرد دو بازیکن هجومی دیگری هستند که در این فصل کارت‌های زیادی دریافت کردند و آمار عجیبی را خلق کردند.

دیدگاه‌ها