کد خبر : 2026321 | 14 خرداد 1403 ساعت 23:35 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

تلاش چلسی برای لغو محرومیت کاپیتان!

ریس جیمز بعد از دریافت دومین کارت قرمز فصل، با محرومیتی چهار جلسه‌ای مواجه شد. حالا باشگاه چلسی سعی کرد این محرومیت را لغو کند.

تلاش چلسی برای لغو محرومیت کاپیتان!

به گزارش "ورزش سه"، در دو بازی قبل از پایان لیگ برتر فصل 24-2023، چلسی شاهد اخراج کاپیتان خود به دلیل یک ضربه لگد بی‌ملاحظه به ژائو پدرو از برایتون بود. کارت قرمز مستقیم او، دومین کارت قرمز فصل او بود و به طور خودکار محرومیت چهار جلسه‌ای را به همراه داشت. این محرومیت مورد اعتراض چلسی قرار گرفت.

طبق گزارش اختصاصی دیلی میل، چلسی ادعا کرد که جیمز پس از خطا از پشت "تعادل خود را از دست داده بود" و پدرو در حالی که از کنار کاپیتانشان رد می‌شد، "اولین ضربه" را زد و اضافه کرد که "قصد او، آسیب رساندن به آقای پدرو نبوده، او فقط می‌خواسته پدرو را با پایش دور کند." 

اتحادیه فوتبال انگلیس، درخواست تجدید نظر را رد کرد زیرا داستان مدافع را "قابل قبول" ندانست. آنها همچنین این ایده را که مدافع در زمان ضربه زدن، "تعادل خود را از دست داده بود" را رد کرده و این حرکت را "غیرضروری" دانست.

2030114

جیمز که آخرین بازی فصل چلسی مقابل بورنموث را از دست داده بود، حالا سه بازی اول چلسی تحت هدایت سرمربی جدید، انزو ماراسکا را از دست خواهد داد. آبی‌ها پس از جدایی با مائورسیو پوچتینو، روز دوشنبه جذب سرمربی لستر سیتی را اعلام کردند.

این بازیکن 24 ساله در طول دوران حرفه‌ای خود با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در فصل گذشته تنها 10 بازی برای پوچتینو انجام داد و در نهایت در لیست گرت ساوت‌گیت برای یورو 2024 تابستان امسال قرار نگرفت.

دیدگاه‌ها