کد خبر : 2027223 | 19 خرداد 1403 ساعت 11:28 | 21.6K بازدید | 81 دیدگاه

درخواست عجیب: سیتی را از لیگ بیرون بیندازید!

لیگ برتر پس از اقدام حقوقی منچستر سیتی که "فوتبال را کاملاً بدنام می‌کند"، خواستار "اخراج" این تیم شده است.

درخواست عجیب: سیتی را از لیگ بیرون بیندازید!

به گزارش "ورزش سه"، مدافعان عنوان قهرمانی، سندی حقوقی 165 صفحه‌ای علیه لیگ برتر در رابطه با قوانین "تراکنش‌های مرتبط با اشخاص وابسته" تنظیم کرده‌اند. این قوانین باشگاه‌ها را از تعیین قیمت معاملات با شرکت‌های مرتبط با مالکانشان منع می‌کند که سیتی ادعا می‌کند غیرقانونی است.

تیم حقوقی سیتی ادعا کرده است که این باشگاه قربانی تبعیض شده است و استدلال می‌کند که این مقررات که موردحمایت تیم‌های رقیب است، به طور خاص برای مهار موفقیت آنها طراحی شده است.

با این حال، سیمون جردن، مالک سابق کریستال پالاس، از آخرین تحولات ابراز تعجب کرد و از مقامات لیگ برتر خواست تا قهرمانان فعلی را از مسابقات بیرون کنند.

جردن در مصاحبه‌ای با ویلیام هیل گفت: "از کاری که منچستر سیتی انجام می‌دهد، شوکه شده‌ام. فکر می‌کنم این کاملا رسوایی است. آنها سعی می‌کنند مدیر را اذیت کنند، در حالی که مدیر سعی دارد آنها را اخراج کند. این یک رسوایی مطلق است و بازی را کاملاً بدنام می‌کند. اگر الان مالک لیگ برتر بودم، برای اخراج آنها کمپین راه می‌انداختم. فکر می‌کنم هواداران باید از رفتاری که نشان می‌دهند بسیار بترسند."

گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، با نظر جردن موافق بود و افزود که این وضعیت بر روی فوتبال انگلیس تأثیر منفی می‌گذارد. سونیس گفت: "منچستر سیتی کل ساختار فوتبال ما را به چالش می‌کشد. آنها تا جایی که می‌توانند پیش می‌روند و می‌گویند «همه شما اشتباه می‌کنید و ما قصد داریم از شما شکایت کنیم و ثابت کنیم که اشتباه می‌کنید.» بقیه تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر منچستر سیتی را چگونه می‌بینند؟ رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا کسی است که اکنون خواهد خندید، زیرا او مدت‌هاست که در مورد قدرت لیگ برتر و اشتباهات بازی ما صحبت می‌کند. این یک زمان غم انگیز برای فوتبال انگلیس است."

دیدگاه‌ها