کد خبر : 2027260 | 19 خرداد 1403 ساعت 13:45 | 23.1K بازدید | 12 دیدگاه

فداکاری ستاره سابق برای یووه: رد پیشنهاد یونایتد!

الساندرو دل پیرو، ستاره سابق یوونتوس، فاش کرد که به دو باشگاه لیگ برتری به خاطر این تیم پاسخ منفی داده است.

فداکاری ستاره سابق برای یووه: رد پیشنهاد یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، دل پیرو یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان یوونتوس بود که موفق شد شش قهرمانی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به همراه این تیم به دست آورد و در طول دوران حضورش در این باشگاه توانست ۷۰۵ بازی با پیراهن این تیم انجام دهد.

نکته جالب اینجاست که این ستاره ایتالیایی در تمام دوران فوتبالش این آرزو را داشته است که بتواند روزی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان برود و حتی دو پیشنهاد از دو باشگاه حاضر در این مسابقات هم به دستش رسیده است، اما به خاطر ادامه حضور در یوونتوس تصمیم گرفته که به این پیشنهادات پاسخ منفی بدهد.

1938597

دل پیرو در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: «من دو پیشنهاد از منچستریونایتد و نیوکسل داشتم. در نهایت نتوانستم به این دو باشگاه بپیوندم چون کاپیتان یوونتوس بودم و در این تیم خوشحال بودم و همین موضوع برای من از هر چیزی مهم‌تر بود. من از همان اول و دوران کودکی طرفدار یووه بودم.

به دنبال پول بیشتر نبودم چون در تورین پول خوبی به من می‌دادند و من کاپیتان شدم و ۱۹ سال در طول همه اتفاقات و از بهشت تا جهنم در این تیم ماندم و از این تصمیم خوشحالم. این داستان و مسیر خاصی است. البته که دوست داشتم شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کنم چون همیشه علاقه‌مند بودم اما این اتفاق رخ نداد.»

دیدگاه‌ها