کد خبر : 2027331 | 19 خرداد 1403 ساعت 19:36 | 17.1K بازدید | 23 دیدگاه

آسمان تیم ملی با ترابی پرستاره‌تر شد

مهدی ترابی در تمرین امروز تیم ملی ایران حضور داشت.

آسمان تیم ملی با ترابی پرستاره‌تر شد

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی که در آستانه دیدار تیم‌های ایران و هنگ کنگ دچار یک بیماری شد تا این بازی را از دست بدهد و همراه با تیم ملی راهی هنگ کنگ نشود، در اولین روز از تمرینات ایران در کمپ تیم‌های ملی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد.

ترابی که فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس سپری کرد و ستاره سرخپوشان در راه رسیدن به شانزدهمین قهرمانی لیگ بود، با پیراهن شماره ۱۶ که سال‌هاست در تیم ملی بر تن دارد، تمرین خود را انجام داد و از شانس خوبی هم برای بازی مقابل ازبکستان برخوردار است.

ترابی البته هیچ‌گاه در تیم ملی فروغ عرصه باشگاهی را نداشته و با وجود حضور دائمی در لیست تیم ملی در دوره کی‌روش، اسکوچیچ، ویلموتس و قلعه‌نویی، کمتر در ترکیب اصلی به عنوان بازیکن تاثیرگذار به میدان رفته اما حالا که از تجربه بیشتری برخوردار است، پرامیدتر از همیشه خود را به سرمربی تیم ملی معرفی کرده است.

2031521

نکته مهم و علامت سوال جالب در مورد ترابی اینکه او در حالی به تمرین تیم ملی رفته و پیراهن سبز را بر تن کرده که قراردادی با پرسپولیس ندارد و همین موضوع سبب شده تا مورد توجه هواداران این باشگاه قرار بگیرد.

در مورد تمدید او همه چیز به بعد از اردوی تیم ملی موکول شده و در صورتی که رضا درویش بتواند او را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کند، بی تردید گام بلندی را برای توفیق در پنجره تابستان برخواهد داشت.

دیدگاه‌ها