کد خبر : 2027421 | 20 خرداد 1403 ساعت 08:08 | 14.1K بازدید | 8 دیدگاه

جوان‌های پرسپولیس در انتظار فرصتی برای خودنمایی

پرسپولیس جوان‌های شاخصی دارد که در فصل اخیر فرصت استفاده از آنها را پیدا نکرد.

جوان‌های پرسپولیس در انتظار فرصتی برای خودنمایی

به گزارش "ورزش سه"، غیر از میلاد سورگی، علیرضا بابایی و امیررضا رفیعی که از ابتدای فصل قبل در تیم یحیی گل‌محمدی حضور داشتند از میانه‌های فصل پاییز چند بازیکن جوان هم بالا آمدند و در هفت هشت ماه گذشته با تمرین کنار ستاره‌های تیم در لیست برخی مسابقات رسمی تیم خود جای گرفتند. سهیل صحرایی و محمدبادپا جوان‌هایی بودند که در کنار سورگی و بابایی بعضا به لیست مسابقات می‌رسیدند اما فرصت بازی پیدا نکردند تا به فصل آینده امیدوار باشند.

اخیرا بیرانوند به شکلی ویژه از این بازیکنان جوان تمجید کرد. از محمد بادپا وینگر – مهاجمی که اهل سیستان و بلوچستان است، از سهیل صحرایی بلند قامت که در دفاع میانی می‌تواند گزینه قابل اتکایی در آینده باشد، عليرضا عنایت‌زاده هافبک میانی که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت رباط صلیبی آماده شد و علیرضا خدادادی مهاجمی که او هم بعد از یک مصدومیت طولانی می‌تواند در پیش فصل شروعی تازه در اسکواد پرسپولیس داشته باشد. 

2031656

حسین حاجی‌زاده، امید فهمی و امیررضا شیخی‌راد هم دیگر چهره‌های جوان خط میانی و حمله پرسپولیس هستند که در یک سال گذشته به تیم اصلی رسیده‌اند اما کمتر درباره‌شان صحبت شده است. غیر از این‌ها مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی دو گلر جوان تیم و البته ابوالفضل بابایی خرید 20 ساله زمستانی سرخ‌ها نیز در کادر بازیکنان فصل بعد قرار دارند.  

احتمال این وجود دارد که بیشتر این نفرات از شروع تمرینات پیش فصل همراه پرسپولیس باشند چرا که تحت قرارداد باشگاه هستند اما اینکه کدام‌شان در تیم بمانند سوال مهمی است که سرمربی تیم با تامل فراوان و بررسی‌های طولانی به آن جواب خواهد داد هرچند بعید است ارنج جوان‌های حاضر در تیم اصلی و اسکواد پرسپولیس مثل ارنج نفرات بزرگسالان تغییرات زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها