کد خبر : 2027496 | 20 خرداد 1403 ساعت 16:00 | 47.1K بازدید | 27 دیدگاه

اعضای حقوقی هیئت‌مدیره استقلال مشخص شدند

با اعلام روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، اعضای حقوقی هیئت‌مدیره استقلال مشخص شدند.

اعضای حقوقی هیئت‌مدیره استقلال مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، جلسه مجمع عادی به صورت فوق‌العاده باشگاه استقلال ظهر امروز و در محل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید که طی آن، اعضای حقوقی مشخص گردیده و نمایندگان آنها قرار است ظرف دو هفته آینده به صورت رسمی معرفی شده و در باشگاه مشغول به کار شوند.

این مجمع با حضور ۸۵.۰۱ درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای، مدیر امور مجامع و سهام این گروه، برگزار شد.

در این مجمع که محمدحسن فامیلی نماینده پتروشیمی بندر امام به‌عنوان ناظر اول، هادی تقی‌زاده نماینده پتروشیمی پارس ناظر دوم و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم به‌عنوان منشی جلسه مجمع انتخاب شده بودند، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان اعضای حقوقی جدید این باشگاه با رأی سهام‌داران انتخاب شدند و نمایندگان سهام‌داران جدید تا دو هفته آینده اعلام خواهند شد.

2031757
2031758
2031759

پس از انتخاب نمایندگان رسمی شرکت‌های سهامدار باشگاه استقلال، هیئت مدیره باشگاه استقلال ترمیم و تکمیل خواهد شد که پس از آن، مدیرعامل جدید آبی‌ها نیز با رأی اعضای هیئت مدیره معرفی می‌شود.

بدین ترتیب و تا زمان اعلام رسمی نمایندگان اعضای حقوقی هیئت مدیره استقلال، فرشید سمیعی به فعالیت خود در پست سرپرستی مدیرعاملی باشگاه ادامه خواهد داد.

هیوا ظفری نماینده شرکت فرابورس بورس و یوسف رضا سرافراز به‌عنوان نماینده سازمان حساب‌رسی در جلسه مجمع حضور داشتند.

دیدگاه‌ها