کد خبر : 2047676 | 21 خرداد 1403 ساعت 14:05 | 40.4K بازدید | 39 دیدگاه

خشم ستاره رئال: من را با پله مقایسه نکنید!

اندریک، ستاره برزیلی رئال مادرید، به مقایسه‌اش با پله واکنش تندی نشان داد.

خشم ستاره رئال: من را با پله مقایسه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان اندریک در ترکیب تیم ملی برزیل که با گلزنی او در هر ۳۰ دقیقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته همراه بوده باعث شده است که بسیاری از هواداران تیم ملی فوتبال این کشور و همچنین رسانه‌ها او را با پله مقایسه کنند.

این بازیکن که حالا پیراهن شماره ۹ افسانه‌ای تیم ملی برزیل را به تن دارد و قرار است از فصل آینده در ترکیب رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود از اینکه با اسطوره فوتبال کشورش مقایسه شود چندان خوشحال و راضی نیست.

2031701

اندریک در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «شما چیزهایی از خودتان می‌سازید. شما واقعا چیزهای دیوانه کننده‌ای می‌سازید. وقتی بچه‌تر بودم بسیار به شبکه‌های اجتماعی توجه می‌کردم. شما مدام مشغول مقایسه کردن من با ویتور روکه یا پله هستید.

شما به هیچ وجه نباید این کار را انجام دهید و کسی را با کسی دیگر مقایسه کنید چون از نظر من این کار زشتی است. هر کس روایت و داستان خودش را دارد، خودش می‌داند که از کجا آمده و چه شرایطی را پشت سر گذاشته است تا بتواند بازی کند. شما دوست دارید هر بازیکن را با بازیکن دیگری مقایسه کنید. اجازه دهید که داستان خودش پیش برود.»

دیدگاه‌ها