کد خبر : 2047788 | 22 خرداد 1403 ساعت 04:47 | 35.5K بازدید | 20 دیدگاه

الهلال قرارداد موی دماغ رونالدو را تمدید می‌کند!

باشگاه الهلال در تلاش است تا قرارداد علی البلیهی را تمدید کند.

الهلال قرارداد موی دماغ رونالدو را تمدید می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، منابع خاصی به "الریاضیة" خبر داده‌اند که مدیریت باشگاه الهلال تصمیم دارد تا بند تمدید قرارداد علی البلیهی، مدافع تیم فوتبال این باشگاه را به صورت رسمی برای یک فصل دیگر فعال کند.

این منابع اعلام کرده‌اند که قرارداد البلیهی در 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد، اما پس از توافق طرفین، او یک فصل دیگر با تیم آبی‌های پایتخت به همکاری خود ادامه خواهد داد. همچنین اشاره شده که این بازیکن ملی‌پوش، از همان مزایای قرارداد قبلی خود که طبق توافقنامه‌ای بین طرفین به امضا رسیده، برخوردار خواهد بود.

در تاریخ 10 ژانویه گذشته، "الریاضیة" گزارش داده بود که مدیریت باشگاه الهلال با البلیهی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و این موضوع را به او اطلاع داده است.

علی البلیهی در سال گذشته نقش مؤثری در ترکیب الهلال ایفا کرده و به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم خود را تثبیت کرده است. او همچنین در ترکیب تیم ملی عربستان نیز جایگاه مهمی داشته و به نمایش‌های درخشانی پرداخته است.

با این حال، جنجال‌های بی‌پایان این مدافع پرحاشیه و درگیری‌های عجیب و غریبش با ستاره‌های مطرح دنیا مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، سون هیونگ مین و... باعث شد تا او به یک بازیکن بی‌انضباط و جنجالی معروف شود.

دیدگاه‌ها