کد خبر : 2047845 | 22 خرداد 1403 ساعت 09:55 | 22.2K بازدید | 12 دیدگاه

نه قاطع ستاره سیتی: همین جا خوشحالم

خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، به شایعات چند روز اخیر درباره جدایی‌اش از این باشگاه واکنش نشان داد.

نه قاطع ستاره سیتی: همین جا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز دو فصل نسبتا خوب را در منچستر سیتی سپری کرد و توانست در فصل گذشته که با قهرمانی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان جام حذفی انگلیس همراه بود ۱۷ گل و در این فصل که چهارم قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر را برای آنها به همراه داشت ۱۹ گل برای تیمش به ثمر برساند.

با وجود عملکرد خوبی که این بازیکن در ترکیب سیتی به نمایش گذاشت اما درخشش ارلینگ هالند باعث شده است که او فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشد و همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به وجود آورده است.

1890053

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند روز اخیر از علاقه اتلتیکو مادرید و همچنین پاری سن ژرمن به جذب این ستاره آرژانتینی خبر داده بودند و همین اتفاق باعث شد که او در نهایت به این شایعات واکنش نشان دهد و آنها را رد کند.

آلوارز در گفتگو با اسپورت سنتر در این باره اظهار داشت:« صحبت‌های زیادی درباره آینده من مطرح شده است اما من آرام و خونسرد هستم. در باشگاه سیتی راحت و خوشحال هستم اما باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها