کد خبر : 2047880 | 22 خرداد 1403 ساعت 11:58 | 25.9K بازدید | 38 دیدگاه

سه بازیکن سرشناس گیلانی درباره درویش چه گفتند

سه بازیکن گیلانی فوتبال ایران واکنش‌هایی نسبت به صحبت‌های رضا درویش انجام دادند.

سه بازیکن سرشناس گیلانی درباره درویش چه گفتند

به گزارش ورزش سه، بازیکنان گیلانی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های رضا درویش به گفتگو با خبرنگار ورزش سه پرداختند و اظهار نظرهای جالبی در این خصوص انجام دادند.

شایان مصلح در واکنش به صحبت‌های رضا درویش گفت: من درباره پرسپولیس صحبت نکردم و صحبتم درباره رضا درویش بود، مهم‌ترین چیز هویت آدم است،

او در ادامه افزود: ایشان عذرخواهی کردند و من هم یک استوری گذاشتم و گفتم هرکسی اشتباه می‌کند و می‌شود بخشید، می‌گویند ببخش تا خدا ببخشتت، ایشان هم خیلی کربلا می‌رود و ما را هم دعا کنند، من به عنوان یک گیلانی وقتی به زبانم، نژادم و اعتقاداتم توهین می‌شود حق واکنش برای ما وجود دارد.

میثم تهی‌دست دیگر بازیکن گیلانی که در لیگ بیست و سوم در صنعت نفت به میدان رفت گفت: با حرف‌های شایان مصلح موافقم، شاید ناخواسته بوده و عذرخواهی کرده است اما هیچ چیز نمی‌تواند به اصالت ما خدشه وارد کند، تنها چیزی که نمی‌تواند و فرهنگ و اصالت ما را زیر سوال ببرد همین حرف‌ها است.

1949487

حسین ابراهیمی هم در ادامه گفت: همه آدمها اشتباه می‌کنند، آقای درویش نباید این صحبت‌ها را می‌کرد و اما بعدش عذرخواهی کرد و کسی که این کار را انجام می‌دهد باید بخشید، او به یک استان توهین کرد و همه ما در کنار هم ایران را تشکیل می‌دهیم، صحبت‌های او لذت قهرمانی پرسپولیس را یک مقدار کمرنگ کرد.

1895586

دیدگاه‌ها