
به گزارش "ورزش سه"، نتایجی که در هفته سی و یکم لیگ یک رقم خورد، تنور سهمیه سوم صعود به لیگ برتر را داغ کرد. این هفته، پارس جنوبی برد، سایپا باخت و صنعت نفت به تساوی رضایت داد. آن هم در حالی که آبادانیها برای اولین بازی با غلامرضا خلیفه به میدان رفته بودند. در حالی که همچنان صنعت نفت از شانس خوبی برای صعود برخوردار است، برخی صفحات هواداری این تیم در روزهای اخیر و پس از بازی امروز انتقاداتی علیه مدیران این باشگاه مطرح کردند.
مسعود گادار مدیر رسانه صنعت نفت در واکنش به این حواشی گفت:
«ابتدا باید به بازیکنان صنعت نفت تبریک گفت که در شرایط بسیار سخت آبوهوایی بندرعباس با تمام توان به میدان رفتند. با توجه به شکست سایپا، امیدمان برای ادامه مسیر زنده مانده است و حالا با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول، امیدواریم با هدایت کادر فنی جدید در دیدارهای باقیمانده نتایج لازم را کسب کرده، به پلیآف برسیم و در نهایت به لیگ برتر راه پیدا کنیم. کادر فنی کاملا بومی است. بازیکنان امروز با رویهای تقویتشده به میدان رفتند و توانستند بازی بسیار خوب و هدفمندی ارائه دهند.»
مسعود گادار در خصوص حاشیه های ایجاد شده توسط برخی کانال های مجاری به آنها هشدار داد و گفت: «بر اساس مقررات فدراسیون اینگونه کانال و صفحات مجازی غیر قانونی است. متاسفانه این کانال به اسم هوادار برای تیم فوتبال صنعت نفت ایجاد حاشیه میکند و با انتشار اخبار کذب همراه با افترا و توهین به ارکان رسمی باشگاه به دور از اخلاق باعث تخریب تیم بزرگ صنعت نفت آبادان شده است. امور حقوقی باشگاه با انجام فرآیندهای قانونی برای حفظ شأن و منزلت باشگاه و هوادران واقعی و دلسوز صنعت نفت عندالزوم این تخلف کانال و فضای مجازی از طریق مجاری قضایی پیگیری خواهد نمود.»
گفتنی است باشگاه صنعت نفت در حالی با این حاشیه جدید قصد تقابل دارد که پیش از این، با طرح شکایت در دادگاه CAS نسبت به سه امتیاز بازگردانده شده به حساب مس شهربابک نیز تشکیل پرونده داده است.