
به گزارش "ورزش سه"، در دیدار تیمهای ایران و ژاپن در چارچوب هفته دوم لیگ ملتهای والیبال، سید عیسی ناصری، یکی از سرعتیزنهای تیم ملی والیبال ایران، توانست امتیازات خود را دو رقمی کند.
سید عیسی ناصری که دومین سال حضورش در ترکیب تیم ملی والیبال بزرگسالان را سپری میکند، موفق شد در دیدار مقابل ژاپن ۱۱ امتیاز کسب کند که ۹ امتیاز آن از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس به دست آمد.
در این فصل از لیگ ملتهای والیبال، کمتر پیش آمده بود که سرعتیزنهای تیم ملی والیبال ایران امتیازات خود را دو رقمی کنند، اما سید عیسی ناصری موفق شد این طلسم را بشکند.
عیسی ناصری از جمله بازیکنانی است که پس از حضور روبرتو پیاتزا بهعنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال، توانسته برای خود جایگاهی در ترکیب این تیم دستوپا کند.