کد خبر : 26336 | 25 مرداد 1389 ساعت 13:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

كوییرز: لوئیس نانی قصد خودكشی داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: پیش از جام‌جهانی وقتی لوئیس نانی بخت حضور در جام‌جهانی را از دست داد، می خواست خودکشی کند.

كوییرز: لوئیس نانی قصد خودكشی داشت

کارلوس کوييرز در گفت‌وگو با روزنامه اکسپرسو کشورش اظهار داشت: بخاطر ناراحتي شديد از عدم حضور در رقابت‌هاي جام‌جهاني ناني افکار خوبي در ذهن نداشت. به عنوان مثال او مي‌خواست دست به خودکشي بزند.
اين بازيکن عضو منچستريونايتد انگليس در فاصله چند روز تا قبل از شروع مسابقاتي که يک ماه قبل در آفريقاي‌جنوبي با قهرماني اسپانيا پايان يافت، به علت مصدوميت کتف شانس همراهي تيم کشورش را از دست داد و اين جام بدون حضور اين بازيکن آغاز شد و کوييرز، از لطمه روحي شديد بازيکنش در مصاحبه مذکور سخن به ميان آورد.
اين مربي افزود: وقتي داشتيم براي گرفتن اولين عکس‌هاي رونتگن به محل راديولوژي با خوردو در اتوبان حرکت مي‌کرديم، ناني مرتب از فرط ناراحتي گريه مي‌کرد و ناله سر مي‌داد.او حتي به يکباره مي خواست درب ماشين را باز کرده و خود را به روي آسفالت پرتاب کند.
او ادامه داد: ‌از فرط ناراحتي اينکه در جام‌جهاني همراه تيم ملي نيست، رفتاري عادي نداشت. براي حضور در اين جام نقشه هاي زيادي کشيده بود. حتي به من با التماس گفت که دو روز به او فرصت دهم تا وضعيتش خوب شود.
وي تاکيد کرد؛ دلم مي‌خواست به او فرصت دهم ولي چون مصدوميت ناني جدي بود، چنين امکاني وجود نداشت.

دیدگاه‌ها