کد خبر : 34382 | 12 دی 1389 ساعت 19:09 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلداری شاهینی ها به بخشی زاده

باشگاه شاهین بوشهر ضمن دلجویی از سعید بخشی زاده از مسئولان فدراسیون خواست تا این سرمایه فوتبال کشور را برای بازگشت تنها نگذارند.

دلداری شاهینی ها به بخشی زاده

 بخشی زاده در بازی استقلال تهران وشاهین بوشهر به قضاوت پرداخت که عملکردش به شدت مورد اعتراض بوشهری ها قرار گرفت.در این شرایط حمایت از داوری که از سوت زدنش متضرر شده اند بدعت خوبی است که امیدواریم در فوتبالمان نهادینه شود.
در این بیانیه آمده است: دنياي عجيبي است. گاهي آدم ها به پاي آنچه به آن عشق مي ورزند ، خيلي چيزها را مي ريزند.زمانه لنگ لنگان مي آيد وبال آرزوهايت را قيچي مي کند.اين درد نيست شايد هم درمان باشد.باختن در فرهنگ ورزش يعني بستري براي پريدن واوج گيري مجدد.امروز سعيد بخشي زاده به سبب اشتباهي ، تنها مانده است. اين تنهايي دردآور محصول فوتبالي است که غالب ارکانش ايراد دارند وبرپايه همين ايرادات هم چرخش چرخيده است. مکتب شاهين مکتب اخلاق مداري است.از آ ن روزي که سوت همين داور جوان ، چشم بوشهري ها خيس کرد مدتي گذشته وامروز که قرباني شدن او در اين فضا را مي بينيم به خود مي لرزيم که داريم به کجا مي رويم؟
 بخشي زاده اشتباه کرده است وتاوان اين اشتباه را مي دهد اما فوتبال ما براي اينکه او به اين جايگاه برسد کم هزينه نکرده است. سعيد بخشي زاده سرمايه اين فوتبال است ونبايد با او آني شود که چمن فوتبال را سياه ببيند. بغض فروخورده اش در اين روزها، پر از درد است وما واين مردمان دريا دل ديار خليج هميشه فارس براي بازگشتش به روزهاي خوب وروشن، شانه همدردي پهن مي کنيم تا برگردد وبازهم در اين فوتبال نفس بکشد.
  قرباني شدن بخشي زاده ها را هيچگاه نخواسته ونمي خواهيم.در سلامت نفس او ترديدي نيست. اميدواريم مسئولين هم براي بازگشت وي به سطح اول فوتبال کشور تلاش نمايند. براي اين داور عزيز وهموطن خوبمان هم مي نويسيم: گذر روزگار پراست از بازيهاي اينچنيني.خودت را ببخش وبرگرد. فوتبال عرصه کينه وانتقام نيست. خودت را قصاص نکن.حوالي همين روزهاي دردآور و لبريز از تنهايي مشق خواستن را مروري هزار باره کن تا بازگشتت چشم ها را خيره کند.سپيدترين روزها را برايت آرزومنديم.

دیدگاه‌ها