کد خبر : 36896 | 12 بهمن 1389 ساعت 13:19 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه باشگاه پرسپولیس؛ سامل سعید سهمیه زیر 23 سال نیست

مدافع تیم ملی عراق برخلاف اعلام و تصور مسئولان باشگاه پرسپولیس جزء سهمیه زیر 23 سال محسوب نمی‌شود.

اشتباه باشگاه پرسپولیس؛ سامل سعید سهمیه زیر 23 سال نیست

    پس از مصدوميت محمد پروين، مسئولان باشگاه پرسپوليس با درخواست دايي سعي کردند جايگزيني را براي اين بازيکن در نظر بگيرند. با خارج شدن نام محمد پروين از ليست پرسپوليس اين تيم مي‌تواند يک بازيکن زير 23 سال جذب کند و از همين رو اين باشگاه با سامال سعيد عراقي وارد مذاکره شد.
سامال سعيد پس از صحبت‌هاي اوليه با مسئولان پرسپوليس وارد ايران شد تا مذاکرات نهايي را با قرمزپوشان انجام دهد اما پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد اين بازيکن متولد 7 ژانويه 1986 است. البته در برخي منابع تاريخ تولد اين بازيکن سال 1987 ذکر شده که اگر اين موضوع را هم در نظر بگيريم باز هم سامال سعيد بالاي 23 سال ‌(24 ساله) است و بدين ترتيب نمي‌تواند جزء سهميه زير 23 سال باشد.

اين در حالي است که باشگاه پرسپوليس به عنوان بازيکن زير 23 سال با او مذاکره کرده به طوري که سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشته است: "سامال سعيد بازيکن زير 23 سال است که در صورت توافق به جاي محمد پروين اضافه مي‌شود. "
با اين شرايط سامال سعيد نمي‌تواند به عنوان بازيکن زير 23 سال براي پرسپوليس به ميدان برود و اگر قرمزپوشان بخواهند اين بازيکن را جذب کنند فقط بايد در ليگ قهرمانان آسيا از او استفاده کنند.
پرسپوليس دو جاي خالي در ليست خود براي ليگ قهرمانان آسيا و يک جاي خالي براي ليگ برتر و جام حذفي دارد که بايد بازيکن زير 23 سال جذب کند.

 

دیدگاه‌ها