کد خبر : 38003 | 29 بهمن 1389 ساعت 15:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک لارن: ادین ژکو برای سازگار شدن با فوتبال انگلیس به زمان نیاز دارد

سرمربی اخراجی باشگاه وولفسبورگ معتقد است این مهاجم بوسنیایی برای اینکه بهترین بازی هایش را برای تیم جدیدش به نمایش بگذارد باید با شرایط لیگ برتر سازگار شود.

استیو مک لارن: ادین ژکو برای سازگار شدن با فوتبال انگلیس به زمان نیاز دارد
استیو مک لارن، سرمربی سابق وولفسبورگ به روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی هشدار دا نباید انتظار داشته باشد ادین ژکو در این فصل تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

سرمربی اخراجی باشگاه وولفسبورگ که در ژانویه اجازه داد ژکو با انتقالی 27 میلیون پوندی به سیتی بپیوندد، معتقد است این مهاجم بوسنیایی برای اینکه بهترین بازی هایش را برای تیم جدیدش به نمایش بگذارد باید با شرایط لیگ برتر سازگار شود.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم شما بهترین بازی های ادین ژکو را فصل آینده خواهید دید. فکر می کنم وقتی او فوتبال انگلیس را کاملا بشناسد و بتواند با شرایط آن سازگار شود، به ستاره اصلی تیم تبدیل خواهد شد. او تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به ستاره ای بزرگ در فوتبال انگلیس را دارد.

منچسترسیتی مهاجمان خوبی دارد و آنها زمان کافی برای سازگار شدن ژکو با لیگ برتر را فراهم خواهند کرد اما فکر می کنم او بازیکنی است که واقعا می تواند در لیگ برتر بدرخشد.

اما نباید فراموش کنید که بعضی وقت ها همه چیز برای سازگار شدن شما با شرایط جدید به طور اتوماتیک فراهم نمی شود."

ماریو بالوتلی، مهاجم جوان سیتی، دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و اکنون ژکو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتی باید با او رقابت کند. منچسترسیتی روز یکشنبه در دور چهارم جام حذفی باید مقابل ناتس کانتی قرار بگیرد و انتظار می رود بالوتلی در این دیدار از ابتدا به میدان برود.

دیدگاه‌ها