کد خبر : 39854 | 23 اسفند 1389 ساعت 12:55 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الجزیره: سپاهان از الهلال هم قدرتمندتر است

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان، نماینده ایران را قدرت نخست گروه اول مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2011 قلمداد کرد.

سرمربی الجزیره: سپاهان از الهلال هم قدرتمندتر است

  آبل براگا سرمربي برزيلي الجزيره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان را خيلي خوب مي‌شناسم. آنها از سازماندهي خوبي در فوتبال‌شان برخوردارند و با نظم خاصي بازي مي‌کنند. پيش از اين دو بار با امير قلعه‌نويي روبه‌رو شده‌ام و از تفکرات اين مربي ايراني هم شناخت کافي دارم. از همين رو فکر مي‌کنم شاهد بازي خوبي از جانب هر دو تيم باشيم.

وي افزود: يکي از نقاط قوت سپاهان توپ‌هاي ارسالي است، چرا که از ميانگين قدي بالايي نيز سود مي‌برند. بازيکنان خط مياني آنها بسيار باکيفيت هستند و با تکنيک خوب‌شان بسيار عالي توپ را در جريان مسابقه پخش مي‌کنند. اين براي بار سوم است که برابر تيم‌هاي ايراني قرار مي‌گيرم و همچون دو ديدار گذشته قطعا فوتبالي هجومي را در دستور کار خود قرار خواهيم داد.

سرمربي الجزيره به بازي سپاهان و الهلال در هفته نخست ليگ قهرمانان اشاره کرد و گفت: در بازي سپاهان و الهلال برد حق تيم ايراني بود، چرا که با آناليز بسيار خوبي که از الهلال کرده بودند نقاط قوت آنها را کنترل و از نقاط ضعف‌شان بسيار خوب به نفع خود بهره بردند. با اين نتيجه فکر مي‌کنم سپاهان قدرت اول گروه ماست. البته ما هم در بازي نخست‌مان برابر الغرافه بسيار خوب ظاهر شديم و بر تمام زمان بازي مسلط بودیم  و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف‌مان خلق کرديم، اما متاسفانه نتوانستيم از آنها بهره ببريم و در نهايت بازي با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

براگا به مصدوميت گابريل بلگادو اشاره کرد و تصريح کرد: گابريل بازيکن آرژانتيني ما مصدوم است و قطعا فردا بازي نمي‌کند. البته ما مي‌توانستيم از وي برابر سپاهان استفاده کنيم، اما به دليل اينکه در فينال جام وليعهد امارات قرار داريم، برابر سپاهان به وي استراحت داديم تا بتوانيم از گابريل در آن مسابقه حساس استفاده کنيم.

سرمربي الجزيره در پاسخ به اين سوال که آيا فکر نمي‌کنيد تجربه 7 سال حضور سپاهان در ليگ قهرمانان مي‌تواند وزنه بسيار سنگيني براي نتيجه‌گيري اين تيم قلمداد شود يا خير، تصريح کرد: اين درست است که سپاهان تجربه 7 سال حضور در اين مسابقه‌ها را دارد و اين نشان از بزرگي اين تيم است، اما در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و اين طور نيست که حالا که سپاهان از ما باتجربه‌تر است، در بازي فردا هم مي‌تواند موفق عمل کند. هر تيمي در روند بازي از فرصت‌هايش بهتر استفاده کند قطعا پيروز ميدان خواهد بود.

وي ادامه داد: اصلا قبول ندارم که الهلال شانس نخست صعود از اين گروه است. سپاهان بسيار قدرتمندتر و بهتر از الهلال است. به نظر من شانس سپاهان براي صعود از همه تيم‌ها بيشتر است و به عبارتي ديگر مي‌توان سپاهان را تيم برتر اين گروه قلمداد کرد.

براگا با اشاره به بازيکنان سپاهان خاطرنشان کرد: بازيکنان سپاهان از ميانگين قدي بسيار بالايي برخوردارند که اين موضوع مي‌تواند آنها را روي بازي هوايي بسيار قدرتمند کند. مي‌دانيم شماره 2 آنها بسيار خوب سانتر مي‌کند و شماره 10 و 29 آنها به خوبي از توپ‌هاي ارسالي، گل‌هاي حساس مي‌سازد. جانواريو و جمشيديان نيز بهترين هافبک‌هاي سپاهان هستند که براي کنترل آنها تدابير خاصي را انديشيده‌ايم. البته نقطه قوت سپاهان، سرمربي اين تيم است که توانسته از بازيکنان سطح بالايش به خوبي بازي بگيرد.

 
 

دیدگاه‌ها