کد خبر : 39977 | 24 اسفند 1389 ساعت 22:57 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

براگا: سپاهان مستحق پیروزی بود

سرمربی برزیلی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: سپاهان خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود.

براگا: سپاهان مستحق پیروزی بود
آبل کارلوس براگا پس از شکست پر گل 5 بر يک الجزيره مقابل سپاهان در نشست مطبوعاتي اين ديدار اظهار داشت: واضح بود سپاهان اين بازي را در ايران مي‌برد. آنها خوب بازي کرده و فرصت‌هاي زيادي را داشتند و در مجموع مستحق اين پيروزي بودند.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کرد تيمش با چنين نتيجه‌اي بازي را واگذار کند؛ گفت: قطعا با اين نتيجه فکر نمي‌کردم بازي را ببازيم، اما سپاهان با يک بازي خوب توانست به اين پيروزي برسد.

براگا تأکيد کرد: به نظرم تفاوت سطح فوتبال ايران و امارات اين اندازه نيست و اين نتيجه برتري فوتبال ايران را نمي‌رساند. ما با استقلال 2 بار بازي کرده و در هر 2 ديدار اين تيم را متوقف کرديم، اما امروز روز سپاهان بود و توانست با اين نتيجه به برتري برسد.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا سپاهان را مدعي قهرماني آسيا مي‌داند؛ تصريح کرد: با 2 بازي نمي‌توان در مورد قهرماني صحبت کرد. سپاهان خوب کار کرد، اما بايد شرايط آينده را در نظر گرفت.

سرمربي برزيلي الجزيره در مورداينکه چرا تيم‌هاي اماراتي در ليگ قهرمانان آسيا نتيجه نمي‌گيرند؛ گفت: اين حرف را قبول دارم، اما باز هم تأکيد مي‌کنم که امروز روز الجزيره نبود، چراکه ما در ليگ امارات 2 سال است که نباخته‌ايم.
وي در خصوص اينکه آيا با اين نتيجه از کار برکنار مي‌شود؛ خاطرنشان کرد: با يک شکست نمي توان در اين مورد اظهار نظر کرد. ما در ليگ نتايج خوبي مي‌گيريم و بهترين خط دفاعي را داريم. مطمئن باشيد در بازي برگشت بهتر از سپاهان بازي خواهيم کرد.
براگار در مورد ميزباني ايراني‌ها گفت: ايراني‌ها ميزبانان خوبي هستند و اين پيروزي را به سپاهاني‌ها تبريک مي‌گويم.

دیدگاه‌ها