کد خبر : 41094 | 16 فروردين 1390 ساعت 23:11 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

میر جلال كاسیموف :پرسپولیس در دفاع خیلی خوب ظاهر شد

میرجلال کاسیموف مانند سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم او نمایش بهتری در مقایسه با حریف داشته است.

میر جلال كاسیموف :پرسپولیس در دفاع خیلی خوب ظاهر شد
مير جلال کاسيموف پس از تساوي بدون گل برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمي‌دانم نتيجه بازي‌هاي برگشت چه مي‌شود. فوتبال قابل پيش بيني نيست. ما يک بازي در خانه و 2 بازي خارج از خانه داريم و اين کار ما را سخت مي‌کند. بايد در ترکيب تيم تجديد نظر کنم.


وي ادامه داد: بازيکنان زيادي از تيم ما جدا شدند و بنياد کار تحليل رفته است. امروز پرسپوليس در دفاع خيلي خوب ظاهر شد. البته مي‌توانستيم به گل برسيم که در نهايت فرصت‌ها را از دست داديم.


سرمربي بنياد کار در مورد اينکه مالک باشگاه باز هم براي اين تيم هزينه خواهد کرد يا نه گفت: انشاءالله که او براي تيم هزينه‌هاي بيشتري خواهد کرد.


اين مربي در مورد اينکه بهترين بازيکن ميدان چه کسي بود گفت: بازيکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند ما همچنان به صعود اميدواريم


http://fc-perspolis.com/modules/gallery/photos/1302019792.jpg


کاسيموف در مورد اينکه دايي گفته است در دور برگشت بنياد کار را شکست مي‌دهد گفت: نمي‌توانيم فوتبال را پيش بيني کرد، بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد. ما همچنان براي صعود اميدواريم. امروز هم اگر در زدن ضربات آخر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم پيروز شويم. به هر حال گرفتن يک امتياز را به پرسپوليس و علي دايي تبريک مي‌گويم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم.

دیدگاه‌ها