کد خبر : 42127 | 30 فروردين 1390 ساعت 15:06 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

شانس پرسپولیس برای صعود بیشتر است

سرمربی بنیادكار: برای شكست پرسپولیس به تهران آمده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار گفت: برای پیروزی برابر پرسپولیس و کسب 3 امتیاز به تهران آمده‌ایم.

سرمربی بنیادكار: برای شكست پرسپولیس به تهران آمده‌ایم

    مير جلال کاسيموف در نشست خبري پيش از بازي فردا با پرسپوليس اظهار داشت: ضمن خوشامد به دوستان رسانه اي پيش بيني مي کنم بازي خوب و جذابي هم براي تماشاگران و هم براي بينندگان تلويزيوني خواهد بود.

وي افزود: فاصله امتياز سه تيم اول بسيار کم است و رقابت تنگاتنگي وجود دارد. هر سه تيم شانس صعود دارند و ما هم براي کسب سه امتياز اينجا آمده ايم. اميدوارم نمايش مان اين قدر خوب باشد که بتوانيم به اين مهم دست پيدا کنيم. خوشحالم که در ورزشگاه آزادي بازي مي کنيم و مطمئن هستم که جو خوبي در ورزشگاه حاکم مي شود.

سرمربي تيم بنيادکار در مورد اينکه باشگاه مي خواهد به جذب نيروهاي جوان اکتفا کند يا قصد دارد مانند گذشته به جذب نيروهاي اسمي رو بياورد گفت: تئوري در باشگاه ما اين است که از استخدام بازيکنان بزرگ و اسم و رسم دار منصرف شويم و به جوانگرايي رو بياوريم. فوتبال يک ورزش گروهي و 11 نفره است و تمام تلاش مان اين است که از کار گروهي استفاده کنيم. قصد نداريم مثل چند سال پيش اسم هاي بزرگ به خدمت بگيريم.

وي در پاسخ به اين سوال که براي صعود چقدر شانس دارند، تاکيد کرد: شانس پرسپوليس و بنيادکار 50 - 50 است البته چون پرسپوليس در دور دوم بازي هاي بيشتري در خانه دارد از شانس بيشتري برخوردار است اما براي کسب سه امتياز آمده ايم و اميدواريم راه صعودمان هموار شود.

 

دیدگاه‌ها