کد خبر : 43906 | 21 اردیبهشت 1390 ساعت 23:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

براگا: قلعه‌نویی می‌داند چطور از بازیكنان استفاده كند

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: قلعه‌نویی را می‌شناسم. او مربی خوبی است و می‌داند چطور از بازیکنان استفاده کند و دستوراتش در زمین مسابقه پیاده می‌شود.

براگا: قلعه‌نویی می‌داند چطور از بازیكنان استفاده كند
آبل براگا پس از شکست تيمش مقابل سپاهان در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: نتيجه عادلانه نبود چون مستحق شکست نبوديم. چند فرصت‌سوزي شد که در نهايت به پيروزي سپاهان خاتمه يافت.

وي با بيان اينکه در آسيا بدشانس بوديم، ادامه داد: کار براي ما تمام شد و بايد از اين به بعد تمرکزمان روي مسابقات داخلي باشد. ما باز هم مانند بيشتر رقابت‌هايي که شرکت کرده‌ايم خوب شروع کرده و کار را بد به پايان رسانديم و البته فراموش نکنيد که در سخت‌ترين گروه قرار داشتيم و دو هم‌گروهي ما سابقه حضور در مراحل پاياني آسيا را دارد.

سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات تأکيد کرد:‌ چند بازيکن مصدوم داشتم که موجب شد به جوانان ميدان بدهم. ضمن اينکه دستم روي نيمکت خالي بود و يکي دو بازيکن کليدي‌ را در اين ديدار نداشتم. من مي‌خواستم براي بازي‌هاي داخلي چند بازيکن اصلي تيمم استراحت کند و با اين حال معتقدم نتيجه عادلانه نبود.

وي در پاسخ به اين سؤال خبرنگار خبرگزاري فارس مبني براينکه شانس قهرماني سپاهان در آسيا را تا چه اندازه مي‌داند و همچنين آيا از اميرقلعه‌نويي، سرمربي سپاهان شناختي داشته است، گفت: سپاهان تيمي خوب با کادر فني و بازيکناني خوب است به نظر من از اين گروه سپاهان و الهلال شانس رسيدن به فينال را دارد. سپاهان با وجود اينکه دو بازيکن کيلدي‌اش مانند جمشيديان و يانوش را نداشت باز هم خوب ظاهر شد.

براگا ادامه داد:‌من هم قلعه‌نويي را مي‌شناسم او مربي خوبي است و مي‌داند چطور از بازيکنان استفاده کند. ضمن اينکه دستوراتش در زمين مسابقه پياده مي‌شود.
وي در مورد شرايط الجزيره گفت: ما کارمان تمام شد، اما سعي مي‌کنيم در بازي دوشنبه مقابل الوصل در جام رياست جمهوري براي قهرماني بجنگيم.

دیدگاه‌ها