کد خبر : 44752 | 02 خرداد 1390 ساعت 14:33 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم بنیادكار ازبكستان: از سپاهان شناخت كافی دارم

سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان گفت:از تیم فولاد مبارکه سپاهان، حریف تیم خود در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا شناخت کافی دارم و برای نقاط ضعف و قوت این تیم برنامه ریزی کرده ام.

سرمربی تیم بنیادكار ازبكستان: از سپاهان شناخت كافی دارم

     ''ميرجلال کاسيموف'' روز دوشنبه در نشست خبري پيش از برگزاري ديدار تيمش با تيم سپاهان، اظهارداشت: سپاهان در خطوط سه گانه خود از بازيکنان خوب و باتجربه برخوردار مي باشد و ما نيز اين تيم را تجريه و تحليل کرده ايم و از نقاط ضعف و قوت آنها شناخت کافي داريم .
وي افزود: مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا تمام شد و دو تيم در مرحله يک هشتم قرار دارند که باتوجه به تک حذفي برگزار شدن اين مرحله، يک اشتباه موجب حذف يک تيم مي شود.
کاسيموف ديدار فرداي تيمش با تيم سپاهان را سخت دانست و تصريح کرد: در گذشته نيز در مرحله پلي آف با تيم سايپا در ايران بازي کرديم و توانستيم اين تيم را حذف کنيم و فردا نيز با انگيزه براي حذف سپاهان به ميدان مي رويم.
سرمربي تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان با اشاره به قهرماني تيم سپاهان در ليگ برتر ايران اظهارداشت: سپاهان از آمادگي خوبي برخوردار است اما در عين حال تيم ما براي رويارويي با سپاهان و شکست اين تيم در ديدار فردا برنامه خاصي دارد.
''کريم اوف'' که به نمايندگي از ساير بازيکنان تيم بنيادکار ازبکستان در اين کنفرانس خبري شرکت کرده بود، گفت: تيم ما نسبت به فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا تغيير کرده و قدرتمند تر شده است .
وي افزود: تيم بنيادکار ازبکستان توان شکست تيم سپاهان را دارد و بازيکنان اين تيم براي ديدار فردا پرانگيزه هستند.
تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان در مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا سه شنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ميهمان تيم فولاد مبارکه سپاهان است. 
 

دیدگاه‌ها