کد خبر : 53286 | 17 شهریور 1390 ساعت 12:08 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

درنته: رئال مثل شکلات،مربی عوض میکند

ستاره هلندی دنیای فوتبال از تغییرات سریع مربیان در تیم مادریدی صحبت کرده است.

درنته: رئال مثل شکلات،مربی عوض میکند

 رویستون درنته ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید اورتون اعلام کرد که سران باشگاه مادریدی مثل شکلات مربی عوض می کنند.

 درنته در صحبتهایی دراین باره گفت:« رئال مادرید یکی از بهترین مربیان دنیا، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داشت. ما خیلی بهتر از بارسلونا بودیم ولی تیم شکست و شرایط دستخوش تغییرات زیادی شد.آنها برند شوستر را عوض کردند و بارها و بارها شاهد تغییر مربی تیم بودیم. آنها مربیان را مثل شکلات عوض می کردند. این در رئال مادرید کاملا طبیعی است. البته باید بگویم که من در این تیم چیزهای زیادی یاد گرفتم.»

 درنته 24 ساله سه فصل در رئال مادرید بود و فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی به ارکولس رفت و اندکی پیش از پایان یافتن بازار نقل و انتقالات تابستانی روانه گودیسون پارک شد.

 درنته در تابستان سال 2007 از فاینورد به رئال پیوست و در طول دوران حضورش در برنابئو با 4 مربی مختلف کار کرد؛ برند شوستر، خوانده راموس، مانوئل پیگرینی و ژوزه مورینیو. خود او درمورد این تجربه می گوید:« خودم واقعا خوشحالم که این مرحله را پشت سرگذاشتم.فکر می کنم دوران حضورم در رئال مادرید برای خودم بسیار مهم بوده. اولین سال حضورم در رئال دل نشین ترین سال حضورم در این باشگاه بود.»



 این ستاره هلندی ادامه داد:« من در رئال درسهای زیادی از بازیکنانی مثل فابیو کاناوارو، رائول، میشل سالگادو، گوتی، روبینیو و وسلی اسنایدر گرفتم. باید بگویم که لیگ انگلیس هم یکی از بهترین لیگهای دنیاست.فوتبال اسپانیا هم خیلی خوب است ولی هر سال همان تیم های قبلی به قهرمانی می رسند، بارسلونا یا رئال مادرید. در انگلیس اوضاع متفاوت است و هر سال نمی توانی با اطمینان بگویی که فلان تیم قهرمان خواهد شد.»


دیدگاه‌ها