کد خبر : 55414 | 09 مهر 1390 ساعت 11:58 | 1.4K بازدید | 1 دیدگاه

بكن باوئر: بایرن مونیخ در سطح بارسا نیست

اسطوره‌ی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، با وجود نتایج خوب این تیم، هنوز ادعای رسیدن به سطح بارسلونا را واهی و اغراق آمیز می داند.

بكن باوئر: بایرن مونیخ در سطح بارسا نیست

 نتايج خوب بايرن مونيخ در هفته‌هاي آغازين بوندسليگا، کسب شش پيروزي و يک تساوي در هفت بازي و دريافت تنها يک گل درکنار دو پيروزي پياپي در ليگ قهرمانان اروپا مقابل ويارئال و منچسترسيتي، باعث شده رسانه‌ها و کارشناسان فصلي پرافتخار را براي باواريايي‌ها پيش بيني کنند. کاري که بکن باوئر آن را درست نمي داند.

 اسطوره‌ي باشگاه بايرن مونيخ در ستوني که در نشريه‌ي بيلد آلمان در اختيار دارد،‌ درباره‌ي واکنش‌هايي که به موفقيت بايرن مونيخ در رسانه‌ها مطرح مي شود، نوشت: نبايد فراموش کنيم که اگرچه منچسترسيتي تيم خوبي است و از بسياري تيم‌هاي حاضر در بوندسليگا قوي‌تر است، اما اين تيم باز هم در سطح تيم‌هايي مانند منچستريونايتد و رئال مادريد نيست.

وي همچنين با اشاره غيرمستقيم به نقل قول ريبري که عنوان کرده بود بايرن مونيخ به بارسلونا نزديک شده است، ادامه داد: قطعا بايرن مونيخ هنوز فاصله‌ي بسيار زيادي با بارسلونا دارد. اين ادعا که بايرن مونيخ به بارسلونا نزديک شده اغراق بزرگي است. بارسلونا در چند سال اخير جام هاي زيادي را فتح کرده در حالي که بايرن مونيخ در اين سال ها فقط ناکامي را تجربه کرده است.

 تيم بايرن مونيخ سال گذشته در رقابت‌هاي بوندسليگا رقابت قهرماني را بوروسيا دورتموند واگذار کرد و در ليگ قهرمانان اروپا هم با شکست مقابل اينتر از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 
 

دیدگاه‌ها