کد خبر : 57567 | 03 آبان 1390 ساعت 22:08 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مس رفسنجان: از لحاظ بدنی برابر پرسپولیس كم آوردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، گفت: در دیدار با پرسپولیس در وقت اضافه دوم از لحاظ بدنی تحلیل رفته و همین امر سبب شد تا نتیجه را به حریف مطرح خود واگذار کنیم.

سرمربی مس رفسنجان: از لحاظ بدنی برابر پرسپولیس كم آوردیم
محمود محمودي نيا  در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: پرسپوليس از تيم هاي بزرگ و با اعتبار فوتبال ايران است و در هر شرايط بازي کردن با آنها سخت خواهد بود.
وي ادامه داد: اين تيم به دليل نتايج اخير خود در ليگ برتر براي موفقيت در جام حذفي انگيزه بالايي داشت و همين مساله کار مس رفسنجان را سخت تر کرد.
محمودي نيا اظهار داشت: با تمامي اين تفاسير مس رفسنجان در سال هاي اخير همواره تيم خوبي در جام حذفي بوده و بسياري از تيم هاي ليگ برتري را مغلوب خود کرده است.
وي افزود: براي بازي امروز نيز برنامه هاي خاصي داشتيم و با تعويض ها و تغيير تاکتيک به هدف خود در نود دقيقه دست يافتيم.
سرمربي مس با اشاره به اينکه اين تيم به دنبال کشاندن بازي به ضربات پنالتي بود، افزود: به دنبال اين بوديم در ضربات پنالتي به برتري برسيم، چراکه در نيمه دوم وقت هاي اضافي از نظر بدني تحليل رفته بوديم.
وي با اشاره به بازي اين تيم در ليگ دسته اول، گفت: 3 روز قبل در بندعباس به ميدان رفته بوديم و همين امر سبب شد تا در وقت اضافي توپ و ميدان را به پرسپوليس بدهيم.
محمودي نيا با اشاره به اينکه چرا تيم مس رفسنجان توانايي صعود به ليگ برتر را ندارد، گفت: در حال حاضر استان کرمان و مردم آن در ليگ برتر 2 تيم دارند و حضور در اين ليگ هم نياز زير ساخت هاي مهمي است. معتقدم چنانچه بتوانيم براي مس کرمان و سرچشمه بازيکنان سازي کنيم به خوبي وظيفه خود را انجام داده ايم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر عملکرد تيم داوري اظهار داشت: تيم داوري قضاوت خوبي داشت و تنها يک صحنه مشکوک در دقيقه 119 در محوطه جريمه پرسپوليس به وجود آمد که به تصميم داور درآن صحنه احترام مي گذارم.
گفتني است، تيم مس رفسنجان با شکست دو بر يک برابر پرسپوليس از گردونه رقابت هاي جام حذفي کنار رفت.

دیدگاه‌ها