کد خبر : 58114 | 10 آبان 1390 ساعت 10:24 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساباتینی: مشکل رم انریکه نیست

نایب رئیس رم اعلام کرد که سرمربی این تیم مورد حمایت باشگاه قرار دارد.

ساباتینی: مشکل رم انریکه نیست

      به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، جالوروسی‌ در دیدار این هفته خود برابر میلان در ورزشگاه خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این شکست آن‌ها را در ۸ امتیازی یوونتوس صدرنشین و ۴ امتیازی فاصله با منطقه سقوط قرار داده است.

والتر ساباتینی در این خصوص گفت: انریکه همه‌چیز را زیرنظر دارد و برنامه‌هایش در حال انجام هستند. مشکل رم، لوئیس انریکه نیست. هر مربی جدیدی به زمان نیاز دارد و باید در ابتدای کار به وی اطمینان کرد. او تاکنون همه انتظارهای ما را برآورده کرده و می‌دانیم از این پس نیز می‌تواند به اهداف بزرگتر ما برسد.

ساباتینی ادامه داد: ما تیم بسیار جوانی داریم. همین موضوع نشان می‌دهد باید زمان بسیار بیشتری به این تیم داده شود. هواداران باید بدانند هدف‌های بزرگی در سر داریم. می‌خواهیم تیم بزرگی بسازیم تا با تیم‌های بزرگ اروپایی رقابت کنیم. اکنون در شرایطی هستیم که هواداران باید آن‌را درک کنند. اگر ما در دیدارهایمان شکست می‌خوریم، هواداران حق دارند علیه ما شعار داده و راهپیمایی کنند ولی از آن‌ها می‌خواهیم صبر کنند. انریکه در حال حاضر مورد اعتماد ما قرار دارد و می‌خواهیم در تیم بماند تا به اهدافمان برسیم.

 

دیدگاه‌ها