کد خبر : 974693 | 15 خرداد 1391 ساعت 17:46 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیموف: انتخابم غیرمنتظره بود

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ازبکستان ضمن غیر منتظره دانستن تصمیم فدراسیون فوتبال ازبکستان در انتخابش به عنوان سرمربی این کشور، از عملکرد شاگردان آبراموف مقابل ایران دفاع کرد.

کاسیموف: انتخابم غیرمنتظره بود
"میرجلال کاسیموف" که امروز دوشنبه جانشین "وادیم آبراموف"، سرمربی تیم ملی ازبکستان شده بود در یک نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کاسیموف در ابتدا با غیرمنتظره دانستن انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی ازبکستان، تصریح کرد: هدف ما رسیدن به جام جهانی است. به همین خاطر در کادر فنی تغییر دیگری نخواهیم داشت و همه مربیان به کارشان ادامه می‌دهند. در حال حاضر ما باید به بازی بعدی مقابل لبنان فکر کنیم نه چیز دیگری.
وی در خصوص اینکه بعد از دو سال مجددا به عنوان سرمربی ازبکستان انتخاب شده است، افزود: قبول کردن سرمربیگری یک تیم ملی مسئولیت دارد و کار زیادی می‌طلبد. من طی دو سال گذشته در خانه استراحت نمی‌کردم. پس از آنکه رئیس فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد داد، نتوانستم به او پاسخ منفی بدهم، چرا که من به دنبال منافع شخصی نیستم و فقط به منافع تیم ملی فکر می‌کنم.
سرمربی ازبکستان در پاسخ به این سئوال که "کارش را از کی در تیم ملی شروع می کند؟"، به شوخی و خنده گفت: اگر شما برای زمان زیادی مرا معطل نکنید، به زودی کارم را آغاز می‌کنم.
کاسیموف که سرمربیگری تیم فوتبال بنیادکار را هم برعهده دارد، در خصوص اینکه "تکلیف این تیم باشگاهی چه می‌شود؟"، گفت: همیشه تیم ملی در اولویت قرار دارد و شما در مقابل تیم ملی انتخاب دیگری ندارید.
سرمربی جدید تیم ازبکستان درباره شکست این تیم برابر ایران هم گفت: به رغم اینکه تیم ما بازی دوستانه‌ای قبل از این مسابقه انجام نداده بود، مقابل ایران عالی بازی کرد. امیدوارم در آینده بتوانیم بازی‌های دوستانه‌ای در نظر بگیریم.
وی همچنین از صحبت درباره جزئیات قراردادش خودداری کرد و پاسخ به این سئوالات را به آینده موکول کرد.

دیدگاه‌ها