کد خبر : 978827 | 20 تیر 1391 ساعت 15:31 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم به تیمی که وجود خارجی ندارد

در شرایطی که تیم فوتبال فولاد نطنز وجود خارجی ندارد، فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی‌های این تیم تا 10 مردادماه اولتیماتوم داده است.

اولتیماتوم به تیمی که وجود خارجی ندارد
فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استانی اعلام کرده تمام باشگاه‌ها برای تسویه حساب با طلبکاران خود فقط تا 10 مردادماه سال جاری فرصت دارند.
در بین باشگاه‌های بدهکار نام تیم فولاد نظنز نیز وجود دارد اما این تیم حدود یک سال است که فعالیتی در هیچ عرصه فوتبال ندارد و به طور رسمی منحل شده است.
تیم فولاد نطنز که با خرید امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین در لیگ برتر حضور یافت، در مدت حضورش در لیگ دسته یک عملکرد ناموفق داشته و به لیگ دسته دو سقوط کرد.
پس از سقوط فولاد نطنز به لیگ دسته دو، مالک این باشگاه خصوصی تیمش را منحل کرد اما تعدادی از بازیکنان و کادر فنی از این تیم طلب دارند.
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان امروز در مورد نامه ارسالی فدراسیون به هیئت‌های استانی گفت: مالک تیم فوتبال فولاد نطنز بر اساس قانون باید پاسخ‌گوی بدهی‌های این باشد.
علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد با بیان اینکه تیم فولاد نطنز هیچ فعالیت رسمی ندارد، تاکید کرد: مالک این باشگاه که مدیر کارخانه فولاد نطنز نیز است، باشگاه را به نام خودش ثبت کرده و از لحاظ قانونی مسئولیت این تیم را بر عهده دارد.
وی افزود: تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد نطنز که از این تیم طلب داشته‌اند، به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند و مالک باشگاه موظف به پرداخت بدهی‌های تیم است.
به گزارش فارس، دبیر کل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیئت‌های استانی اعلام کرد 28 باشگاه در رده‌های مختلف تا 10 مرداد 91 فرصت دارند با طلبکاران‌شان تسویه حساب کنند، در غیر این صورت از ثبت قرارداد، نقل و انتقال و صدور کارت بازیکنان و سایر خدمات فوتبالی این باشگاه‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد و تنبیهات آیین‌نامه انضباطی شامل حال آنها می‌شود.
با این حال مشخص نیست تیم فولاد نطنز که هیچ فعالیتی در رشته فوتبال ندارد، با کدام ضمانت قانونی مجبور به پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق خود می‌شود.

دیدگاه‌ها