کد خبر : 986225 | 15 شهریور 1391 ساعت 16:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جواد حردانی: امیدوارم در دیسک طلا بگیرم

پرتابگر وزنه تیم دوومیدانی ایران پس از کسب مدال برنز در بازی‌های لندن گفت: چون پرتاب وزنه ماده تخصصی من نیست و ضمنا رکورد خوبی را هم به ثبت رساندم اگر دهم هم می‌شدم، از عملکردم راضی بودم؛ امیدوارم در پرتاب دیسک طلا بگیرم.

جواد حردانی: امیدوارم در دیسک طلا بگیرم
جواد حرداني پس از کسب مدال برنز ماده پرتاب وزنه بازي‌هاي پارالمپيک 2012 لندن گفت: چون پرتاب وزنه ماده تخصصي من نيست و من بر حسب آمادگي که داشتم احساس کردم مي‌توانم در اين ماده شرکت کنم، از مدال برنز راضي‌ام. حتي اگر دهم هم مي‌شدم، راضي بودم چون رکوردم خوب بود.
وي افزود: آخرين رکورد من در بازي‌هاي آلمان 14 متر و 38 سانتي‌متر بود و اکنون در لندن 15 متر و 43 سانتي‌متر زده‌ام. اين افزايش رکورد برايم خوب است و هواي آفتابي هم بسيار به کمکم آمد.
رکورددار پرتاب ديسک بازي‌هاي پارالمپيک گفت: ان‌شاءالله مي‌خواهم جمعه در ماده پرتاب ديسک رکورد فوق‌العاده‌اي از خود به جاي بگذارم و مدال طلا را به دست آورم. در حال حاضر رکورد پرتاب ديسک در پارالمپيک با 45 متر و 65سانتي‌متر براي خودم است که در پکن زده‌ام و مي‌خواهم آن را ارتقا دهم. اميدوارم هوا در آن روز هم خوب باشد.
وي با بيان اينکه عملکرد تيم دووميداني ايران تا اينجا عالي بوده گفت: واقعا ورزشکاران ما نتايج به يادماندني گرفتند. ما در پارالمپيک پکن دو طلا گرفتيم اما در لندن فعلا چهار طلا نصيب بچه‌هاي دووميداني شده است ضمن اينکه از اين به بعد هم همچنان مدال‌هاي طلايي در انتظار کاروان ما است.

دیدگاه‌ها