کد خبر : 986547 | 19 شهریور 1391 ساعت 07:37 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: بوسنی فراتر از انتظار بود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: مسئولیت شکست برابر بوسنی برعهده من است.

رضایی: بوسنی فراتر از انتظار بود

  دیدار تیم‌های والیبال ایران و بوسنی در چارچوب فینال رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن از ساعت 22:15 به وقت ایران آغاز شد و با برتری 3 بر یک بوسنی خاتمه یافت.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی ایران در این باره گفت: بد بازی کردیم و مسئولیت باخت با من است. ورزش قابل پیش‌بینی نیست و بازیکنان بوسنی فراتر از انتظار بازی کردند.

وی ادامه داد: اگر در گیم دوم پیروز می‌شدیم شرایط تغییر می‌کرد. نمی‌توان گفت داور در این شکست تاثیر داشت، چراکه بازیکنان بوسنی بسیار خوب و فراتر از انتظار بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطرنشان کرد: بد بازی کردیم و بدون شک برای موفقیت در آینده باید تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

رضایی در مورد علت شکست برابر بوسنی گفت: انتظار نداشته باشید در نیم ساعت بازی را تحلیل کنم. باید فیلم را بررسی و سپس اظهار نظر کنم.

وی افزود: قبول ندارم بازیکنان از نظر بدنی کم آورده بودند، بلکه از نظر روحی کمی دچار افت شده بودند. بازیکنان باید بمانند و بازهم برای ایران افتخار آفرینی کنند. این موضوع که همیشه باید قهرمان شویم کمی کار را برای ما دشوار می‌کرد، چرا که باید این را هم در نظر بگیریم که سایر کشورها هم تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها