کد خبر : 987913 | 02 مهر 1391 ساعت 07:52 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تورستن فینک: در یک بازی بزرگ پیروز شدیم

هامبورگی ها در هفته چهارم بوندسلیگا موفق شدند اولین پیروزی فصل را با برتری 3 بر 2 مقابل دورتموند جشن بگیرند.

تورستن فینک: در یک بازی بزرگ پیروز شدیم

      هامبورگی ها در یک بازی زیبا و هجومی و در روزی که رنه آدلر عملکردی فوق العاده داشت موفق شدند اولین پیروزی فصل را مقابل بوروسیا دورتموند جشن بگیرند. تورستن فینک سرمربی هامبورگ پیش از این بازی با سه شکست پیاپی در هفته های گذشته کاملا زیر تیغ انتقادات قرار داشت. به نوعی این پیروزی می تواند تا حدودی جو را برای سرمربی جوان بندر نشینان آرام تر کند.

تورستن فینک پس از این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت:" ما در یک بازی بزرگ پیروز شدیم. در این بازی کاملا هجومی بازی کردیم مهمتر از همه نگرش صحیحی بود که در این بازی داشتیم اراده و انگیزه ای که در میان همه ی ما برای پیروزی در این دیدار بود را نمی توان انکار کرد."

رنه آدلر:" بخشی از وظیفه ای که به من محول شده بود را انجام دادم. برای ما پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود با شجاعت بسیار در این بازی حاضر شدیم. با تجربه ای که من از دیدارهای لیگ قهرمانان داشتم می دانستم برای یک تیم پس از انجام دیدار اروپایی بسیار دشوار خواهد بود که پایان هفته در بوندسلیگا نیز بازی کند و به همین دلیل ما از همان ابتدا فشار زیادی برای پیروزی آوردیم."

یورگن کلوپ (سرمربی دورتموند):" شروع خوبی نداشتیم گل زودهنگامی دریافت کردیم در طول 90 دقیقه فرصت های بسیاری بدست آوردیم که اگر از آن ها استفاده می شد نتیجه نهایی بازی 5 بر 3 به سود دورتموند رقم می خورد." کلوپ در ادامه از نقدهای انجام شده از عملکرد تیمش ابراز ناراحتی می کند و می گوید:"  شما می توانید موفق باشید ولی مهم این است که بتوانید آن را ادامه دهید که ما اینکار را انجام دادیم. حال من نمی توانم انتقادات را تحمل کنم که حتی مطرح شدن آن ها برایم قابل تصور نباشد."

دیدگاه‌ها