کد خبر : 988324 | 05 مهر 1391 ساعت 15:33 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاسوتی: آلگری یکی از بهترین هاست

بعد از آنکه محرومیت ماسیملیانو الگری از حضور برروی نیمکت مربیگری میلان در بازی با کالیاری قطعی شد، مائورو تاسوتی، دستیار الگری به جای او در کنفرانس خبری میلان قبل از بازی حساس شرکت کرد.

تاسوتی: آلگری یکی از بهترین هاست

     تاسوتی که در این بازی به عنوان مربی تیم روی نیمکت قرار خواهد گرفت در بخشی از صحبت هایش به خبرنگاران رسانه ها گفت: "از هدایت میلان هیجان زده شده ام؟ راستش را بخواهیم ،خب کمی ( می خندد) ...اما امیدوارم محرومیت آلگری لغو شود. خوشبختانه ما هر روز با هم کار می کنیم و می دانیم که باید چه کاری را انجام دهیم."

   او در ادامه صحبت هایش گفت:" این بی مورد است که بخواهیم وجود بحران در تیم را رد کنیم. بدون شک تنش و بحران وجود دارد. نتایج بد باعث این ایجاد این تنش ها می شود. شکست برابر سمپدوریا در سری آ کمی باعث از دست رفتن اعتماد به نفس تیم ما شد. برخی چیزها تغییر کرده است بازی برابر کالیاری نیز با این وجود سخت است اما نباید فراموش کنیم که تنها چهار بازی از شروع لیگ می گذرد. من 32 سال است که در میلان هستم و خودم را جزئی از این تیم می دانم. نمی دانم در سال های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما چیزی که مهم است آن است که در گذشته چه شده ."
 
تاسوتی ادامه داد:" میلان در پوست و خون من است. ما در این فصل ناچار هستیم با چاقویی میان دندان هایمان به میدان برویم( در فرهنگ ایتالیایی زمانی که افراد بخواهند به چیزی دست پیدا کنند و انگیزه ی فراوانی برای بدست آوردن آن داشته باشند از این اصطلاح استفاده می کنند.) در این فصل دیگر خبری از ایبراهیمویچ نیست، بازیکنی که ما را به 35 تا 40 گل در هر فصل مطمئن می کرد. من به شدت ناراحتم که آلگری مورد بازخواست قرار می گیرد. در کنار او من احساس خوبی دارم. در حالی که فکر می کنم او یکی از سه یا چهار مربی برتری است  که با آن ها کار کرده ام."

دیدگاه‌ها