کد خبر : 991497 | 09 آبان 1391 ساعت 12:25 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوچانو موجی:

داور بازی یووه-کاتانیا باید در رختکن حبس می شد

رئیس سابق باشگاه یوونتوس در صحبت هایش اعلام کرده که تیمش در بازی روزیکشنبه قربانی شده؛ این درحالی است که یووه دراین بازی جنجالی به پیروزی رسیده بود

داور بازی یووه-کاتانیا باید در رختکن حبس می شد

  لوچانو موجی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس در صحبت هایی به انتقاد از نیکلا ریتزولی، داور بازی یوونتوس- کاتانیا پرداخته. داوری که گل کاتانیا مقابل یوونتوس را مردود اعلام کرد و در نهایت این بازی با برد 0-1 بینکونری در ورزشگاه آنجلو ماسیمینو به پایان رسید.
 به گزارش گل، داور این مسابقه با نادیده گرفتن گل گونسالو برگسیو، باعث شد تا سه امتیاز این بازی به حساب یووه واریز شود. حالا موجی در صحبت هایی گفته:« داورها از روی غرض ورزی قضاوت نمی کنند و فقط مرتکب اشتباه می شوند. لوکا مجیانی، کمک داور بازی، گل کاتانیا را پذیرفت و بعد خود ریتزولی، داور بازی او را گیج کرد.»

 موجی در این میان حمایتش را از آنتونیوپولویرنتی، رئیس باشگاه کاتانیا ابراز کرد.او در پایان بازی، اعلام کرد که «مرگ فوتبال از راه رسیده.»
 موجی دراین باره گفت:« پولویرنتی باید ریتزولی را در رختکن حبس می کرد. مشکل اصلی این است که داوران به اندازه کافی خوب نیستند و می خواهند فراتر از حد عادی باشند. درمورد ریتزولی که اوضاع بدین ترتیب بود. گلی که نادرست اعلام شد، واقعا منطقی پشتش نیست. ریتزولی باید تنبیه شود.»
 موجی در بخش پایانی صحبت هایش به دفاع از بینکونری پرداخت و گفت:« یوونتوس از کسی درخواست لطف نکرده. این تیم قربانی است.»
 این درحالی است که آندره آ آنیلی، رئیس کنونی یووه با موجی موافق است. او در پایان بازی این هفته یووه به خبرنگاران گفت:« یووه در جریان بازی، حرفه ای گری اش را نشان داد، آن هم در مقابل اشتباهات داوران. این باعث می شود که خیلی ها فکر کنند که توطئه ای درکار است. در بازی این هفته، مدیران اجرایی ما مورد توهین قرار گرفته و مجبور به ترک ورزشگاه شدند. این ناراحت کننده است که چنین رفتارهایی می شود. این فشارها باید برای تک تک اشتباهات در هر بازی اعمال شود.»

دیدگاه‌ها