کد خبر : 991925 | 14 آبان 1391 ساعت 11:36 | 777 بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی:

طعنه های یوونتوسی ها ناراحت کننده بود

مربی اینتر از برد تیمش مقابل بینکونری و پایان دادن به روند بردهای متوالی یووه خوشحال است.

طعنه های یوونتوسی ها ناراحت کننده بود

    آندره آ استراماچونی، مربی جوان اینتر درصحبت هایی اعلام کرد که بینکونری به تیم او بی احترامی کرده. این درحالی است که اینتر در بازی شنبه شب خود مقابل یووه موفق شد تا بانتیجه 1-3 از سد قهرمان فصل قبل سری آ عبور کند.
 با وجودی که آرتورو ویدال گل اول این بازی را به ثمر رساند؛ اما دو گل از دیگو میلیتو و یک گل از رودریگو پالاسیو سه امتیاز این بازی را به حساب  اینتر واریز کرد.
 به گزارش گل، درپایان این بازی آندره آ استراماچونی مربی جوان اینتر به خبرنگاران گفت:« من سعی کردم تا تیم را به بهترین نحو ممکن برای این بازی آماده کنم. شنیدن طعنه های یوونتوسی ها قبل از آغاز این بازی درمورد سیستم تاکتیکی اینتر واقعا ناراحت کننده بود.شاید بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، بپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس، به طرز متفاوتی فکر کند.من فقط خواهان احترام هستم. صحبت های یوونتوسی ها درمورد بی دقتی های تاکتیکی من واقعا طعنه آمیز بود. ولی ما برای هر بازی، تمام جزئیات را در جلسات تمرینی هان بررسی کرده وخودمان را آماده می کنیم.»

درجریان این بازی، استراماچونی تیمش را با سیستم 3-4-3 روانه میدان کردو در پایان بازی هم دراین باره گفت:« من دقیقا می دانستم که 3-4-3 بازی خواهیم کرد. اینتر، یوونتوس را به مشکل انداخت؛ تیمی که در دو سال اخیر درفوتبال ایتالیا حکمرانی می کرد. ما جدای از مسائلی که پیش آمد به پیروزی رسیدیم. قول داده ام که راجع به این مسائل حرفی نمی زنم.ولی فکر می کنم که ما شایسته احترام بیشتری هستیم.»
 این برد اینتر را در رده دوم جدول سری آ قرار داد و حالا این تیم تنها 1 امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. استراماچونی ادامه داد:« این نتیجه یک پیغام بود. من به ورزشگاه یوونتوس آمدیم و مقابل تیمی که در 49 بازی طعم شکست رانچشیده بود قرار گرفتیم و با یک مثلث تهاجمی، به دروازه آنها حمله کردیم. یوونتوسی ها همچنان درمورد آنچه در زمین اتفاق می افتد صحبت می کنند. خب..اینتر آنها را در زمین شکست داد.اینتر در حال رشد است و این مهمترین نکته است.»

دیدگاه‌ها