کد خبر : 992917 | 23 آبان 1391 ساعت 16:54 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیموف:بردن ایران ماموریت غیر ممکن نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان که ظاهرا از حضور صد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی نگران است، گفت: ما دیدیم کره برای بازی مقابل 100 هزار تماشاگر چه شرایطی پیدا کرد اما آمده‌ایم ایران را در تهران شکست دهیم.

کاسیموف:بردن ایران ماموریت غیر ممکن نیست
به نقل از ایسنا،میرجلال کاسیموف سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار کرد: بازی مهم و سختی برای هر دو تیم است چون این بازی می‌تواند مشخص کند کدام یک از این دو تیم به عنوان تیم اول یا دوم و همین طور به عنوان تیم سوم یا چهارم در این گروه قرار گیرند. بویژه برای ما سخت‌تر است چون باید در ورزشگاه بزرگ آزادی بازی کنیم. معمولا تماشاگران زیادی برای حمایت از تیم ایران به استادیوم می‌آیند. 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. ما از این بابت مشکلی نداریم و با وجود آنکه بازی در خانه ایران برگزار می‌شود آمده‌ایم تا ثابت کنیم جایگاه ازبکستان بالاتر از وضعیت فعلی در جدول است.
سرمربی ازبکستان در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست خانگی تیم‌تان در بازی رفت برابر ایران آیا در بازی برگشت تاکتیک و شیوه فوتبال تیم‌تان را تغییر می‌دهید؟ گفت: این اتفاقی است که می‌تواندبرای هر تیمی رخ دهد. زمانی که تیم فقط حمله کند ممکن است بازی را نبرد؛ مانند مسابقه رفت ایران و ازبکستان که در آن بازی شانس‌های زیادی را از دست دادیم. اما ایران از تک موقعیت خود استفاده کرد. اما هرگز نمی‌پذیرم ازبکستان ضعیف‌تر از ایران است.
وی افزود: قطعا متوجه هستیم که فردا چه بازی سختی داریم. بازی در جو سنگین آزادی مقابل صد هزار تماشاگر برای کره جنوبی هم اتفاق افتاد. بازی در این جا همیشه برای هر تیمی می‌تواند دشوار باشد. اما با همه این احوال یک ماموریت غیر ممکن پیش روی ما نیست. ماموریت ما یعنی غلبه بر ایران در تهران ممکن است. ما همه تلاش‌مان را برای برد خواهیم کرد.
کاسیموف همچنین در پاسخ به این سوال که در بازی رفت 5 بازیکن اصلی‌تان را در اختیار نداشتید و اکنون با وجود آن‌ها چه شرایطی پیدا کرده‌اید، گفت: داشتن بازیکن مصدوم یا محروم جزئی از فوتبال است و ما باید همیشه نسبت به آن آگاهی داشته باشیم اما نباید فراموش کنیم که ازبکستان نیمکت‌نشینان خوبی دارد. در بازی رفت 5 بازیکن اصلی ما نبودند اما با این حال سرتر از ایران بودیم. برای مسابقه فردا هم چند بازیکن مصدوم داریم اما باید خوب بازی کنیم.
وی همچنین نسبت به اطلاعش از شرایط جوی تهران در روز چهارشنبه که هوای بارانی خواهد داشت گفت: ما از وضعیت بارانی هوای تهران در روز مسابقه اطلاع داشتیم و کاملا آماده بازی در این وضعیت هم هستیم.

دیدگاه‌ها