کد خبر : 993043 | 24 آبان 1391 ساعت 22:33 | 916 بازدید | 0 دیدگاه

کاسیموف: تیم خوش شانس قوی‌تر است

سرمربی تیم فوتبال ازبکستان گفت: شانس هم از عوامل موفقیت در فوتبال است و تیم خوش شانس قوی‌تر است.

کاسیموف: تیم خوش شانس قوی‌تر است
 میرجلال کاسیموف پس از پیروزی یک بر صفر برابر ایران در ورزشگاه آزادی و در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار جالبی بود زیرا هر دو تیم برای برد بازی می‌کردند. ما در دقایق پایانی منتظر بودیم تا داور سوت را بزند چون کمی عصبی بازی کردیم اما از هواداران ازبکستان تشکر می‌کنم که این همه راه را آمدند و از تیم ما حمایت کردند. ایران تیم قدرتمندی است ولی خوشحالم توانستیم این تیم را شکست بدهیم.
وی در مورد اینکه اتفاق دیدار رفت تکرار شد و این بار داوری به نفع ازبکستان بود، گفت: در مورد تصمیماتی داوری دوست ندارم زیاد اظهار نظر کنم چون ایران 90 دقیقه فرصت داشت تا بازی را ببرد. در تاشکند قضیه برعکس بود و داور گل صددرصد ما را ندید اما ما به تیم خود باور داشتیم که می‌توانستیم ایران را شکست بدهیم. چون اگر در ورزشگاه آزادی با این همه تماشاگر به تیم خود باور نداشته باشی نمی‌توانی ایران را شکست بدهی، ضمن اینکه شانس یکی از عوامل موفقیت در فوتبال است و باید بگویم تیم خوش شانس همیشه قوی‌تر است.
وی در پاسخ به خبرنگاری که چطور تیمی که فقط دفاع می‌کند به دنبال پیروزی است، گفت: فکر می‌کنم مشابه این سوال از سرمربی ایران در تاشکند پرسیده شده چرا که ایران در آنجا فقط یک موقعیت گل داشت و ما فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم که از دست دادیم.
سرمربی ازبکستان در مورد اینکه با نتایج به دست آمده چه تیم‌هایی شانس صعود به جام جهانی را دارند، گفت: در حال حاضر زود است به این موضوع اشاره کنم اما اگر ماه ژوئن برسد به شما می‌گویم چه تیم‌هایی صعود می‌کنند. در حال حاضر همه تیم‌ها شانس برابری دارد.

دیدگاه‌ها