کد خبر : 993157 | 26 آبان 1391 ساعت 13:51 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت سه بازیکن مس کرمان

مربی مس کرمان از غیبت سه بازیکن این تیم در دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز خبر داد.

غیبت سه بازیکن مس کرمان
حسین کاشی پیش از ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی شیراز با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش برای این دیدار اظهار داشت: اگر چه در تعطیلات لیگ برتر هیچ بازی تدارکاتی انجام ندادیم اما تمرینات به خوبی صورت گرفت و اکنون نارنجی پوشان کرمان از شرایط مناسبی برخوردار هستند.
وی از مصدومیت احمد حسن زاده، وحید اسماعیل بیگی و فرهاد سالاری خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازی نمی توانیم از این سه بازیکن استفاده کنیم.
کاشی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این امر روحیه بازیکنان را افزایش داده و مس کرمان روحیه بیشتری برای کسب نتایج بهتر در لیگ برتر را به دست آورده است.
وی بیان داشت: در بازی مقابل فجر سپاسی نیز با تمام توان وارد میدان شده و ضمن ارائه بازی جوانمردانه آنها را شکست داده و سه امتیاز این بازی را از آن خود خواهیم کرد.
مربی مس کرمان در ادامه با اشاره به اینکه فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده است، افزود: با مشاهده بازی های این تیم و آنالیز آنها توانستیم نقاط ضعف و قوت فجر سپاسی شیراز را شناسایی کنیم.
کاشی همچنین با اشاره به بازی خوب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اشاره کرد و یادآور شد: درست است که تیم ما بازی خوبی ارائه داد اما تنها بازی خوب تعیین کننده نتیجه بازی نیست.
وی گفت: بازیکنان ما باید هوشیار باشد که از موقعیت هایی که به دست می آورند به بهترین شکل ممکن استفاده کرده تا به پیروزی دست یابند.
کاشی در پایان یادآور شد: ابراهیم قاسمپور سرمربی مس کرمان به دلیل مریضی موفق به حضور در این نشست خبری نشده است.
مس کرمان و فجر سپاسی شیراز عصر شنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها