کد خبر : 998933 | 27 دی 1391 ساعت 11:52 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی اصل:

برکناری کاسیمیرونفت راازبحران خارج می کند

پیشکسوت فوتبال آبادان در خصوص شرایط تیم صنعت نفت گفت : آوردن کاسیمیرو به تیم صنعت نفت اشتباه بود و برکناری وی به طور حتم این تیم را از بحران خارج خواهد کرد.

برکناری کاسیمیرونفت راازبحران خارج می کند
امید حمدی اصل در گفت و گو با ایرنا افزود: کاسیمیرو در تیم صنعت نفت هیچ تاثیری نداشته و بهترین تصمیم برکناری وی می باشد.
وی اظهار داشت: تیم نفت با هدایت کاسیمیرو از نظر فنی هیچ تغییر مثبتی نداشت، بلکه بازی به بازی روند ضعیف تری را در پیش گرفت.
این پیشکسوت خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم کاسیمیرو بازیکنانی را جذب کرد که فوتبالشان رو به اتمام است و حضورشان به تیم ضربه خواهد زد.
حمدی اصل گفت: اگرقرار است تیم نفت به لیگ یک سقوط کند بهتر است به بازیکنان جوان بومی میدان داده شود تا تجربه اندوزی کنند.
وی تصریح کرد: البته اختلاف هفت امتیازی را تیم نفت می تواند جبران کند و در لیگ برتر بماند اما کاسیمیرو مربی نیست که تیم را به این مهم برساند.
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: به طور حتم برکناری کاسیمیرو تیم نفت را از بحران خارج خواهد کرد و شاید این تیم بدون کاسیمیرو در جدول صعود چشمگیری داشته باشد.
حمدی اصل گفت: کاسیمیرو در تیم مدیریت خوبی ندارد و از نظر فنی هم آنقدر ضعیف بوده که تیم حتی در بازی های خانگی پیروزی بدست نیاورده است.
یادآور می شود کاسیمیرو اکنون برای درمان بیماری اش به پرتغال سفر کرده و این درحالیست که تیم صنعت نفت روز جمعه هفته جاری از هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان تراکتور سازی تبریز است.

دیدگاه‌ها