کد خبر : 999467 | 03 بهمن 1391 ساعت 23:21 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی تایید کرد؛

لوگانو پاری سن ژرمن را ترک کرد

کارلو آنچلوتی مربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه روز سه‌شنبه خبر انتقال دیه‌گو لوگانو مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای این تیم را به مالاگای اسپانیا تایید کرد.

لوگانو پاری سن ژرمن را ترک کرد
 مطبوعات اسپانیایی پیشتر نوشته بودند لوگانو برای عقد قرارداد با مالاگا به این کشور می‌آید.
مربی ایتالیایی پاری سن ژرمن گفت: لوگانو عازم مالاگا شده است. وی تصمیم گرفته به تیمی برود که بتواند در آن بیشتر بازی کند. این درست است که لوگانو هیچ‌وقت در پاری سن ژرمن به عنوان یار ثابت بازی نکرده است اما بازیکنی بسیار حرفه‌ای و جدی است.
وی افزود: این درس خوبی برای تمامی بازیکنان تیم است، زیرا لوگانو با حرفه‌ای‌گری بسیار به فعالیت خود ادامه داد. ممکن است کسی در تمام بازی‌ها حضور داشته باشد و طرفدار تیم نیز باقی بماند اما وقتی امکان حضور در ترکیب ثابت وجود نداشته باشد، شرایط بسیار پیچیده می‌شود.
این مدافع اروگوئه‌ای نیز در صفحه خود در پایگاه اینترنتی توئیتر اعلام کرد برای عقد قرارداد با مالاگا عازم اسپانیا شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، مطبوعات اسپانیایی پیشتر نوشته بودند لوگانو که جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم پاریسی از دست داده است ، به صورت قرضی و تا پایان فصل پیراهن مالاگا را به تن می کند.
این مدافع ملی پوش در سال های اخیر یکی از ارکان تیم ملی اروگوئه بوده و می تواند مالاگا را در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو همراهی کند.لوگانو سابقه هفتاد و دو بازی ملی و بازی در تیم های سائوپائولو برزیل و فنرباغچه ترکیه را دارد.

دیدگاه‌ها