کد خبر : 1015799 | 22 تیر 1392 ساعت 21:18 | 780 بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: شایسته کسب توپ طلا هستم

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، معتقد است به خاطر نقشی که در قهرمانی های سه گانه تیمش در فصل گذشته داشت، شایسته کسب توپ طلاست.

ریبری: شایسته کسب توپ طلا هستم
نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا هفته گذشته اعلام کرد که نام ریبری در کنار سه بازیکن دیگر بایرن، آرین روبن، توماس مولر و ماریو مانجوکیچ دیده می شود.
اما این هافبک باتجربه به توپ طلا فکر می کند و معتقد است که هیچ وقت تا این اندازه از شانس رسیدن به این جایزه برخوردار نبوده است.
به گزارش گل، او در گفتگو با سایت اختصاصی بایرن گفت:" فکر می کنم هر کاری لازم بود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا انجام دادم. من در این فصل خیلی خیلی خوب بازی کردم. این آخرین شانس من برای بردن توپ طلا است. نمی توانم بهتر از این بازی کنم."
ریبری که در سال 2007 از مارسی به بایرن پیوست، در دوران حضور لوئی فن خال در بایرن، شرایط خوبی نداشت اما فاش کرد که اکنون زیر نظر گواردیولا روزهای خوبی را سپری می کند.
" در دوران فن خال، شرایط واقعا خوب نبود اما از اولین روز حضور گواردیولا، همه چیز خوب پیش رفت. کاملا می توان احترام دو طرفه را احساس کرد."
ریبری که تا سال 2017 با بایرن قرارداد دارد، تایید کرد که ممکن است تا پایان دوران حرفه ای اش در بایرن بماند.
" هم من و هم باشگاه، می خواهیم که من دوران حرفه ای ام را در اینجا به پایان برسانیم. امیدوارم جام های خیلی بیشتری ببرم. اگر به پایان قراردادم برسم، یعنی یک دهه در بایرن بوده ام و این خیلی جالب است."

دیدگاه‌ها