کد خبر : 1023636 | 07 مهر 1392 ساعت 17:53 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی بهترین‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی

برنو ژاویر از برزیل به عنوان بهترین بازیکن و دیمیتری شیشن از روسیه به عنوان بهترین گلزن جام‌جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی انتخاب شدند.

 معرفی بهترین‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی
رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی که به میزبانی تاهیتی برگزارمی‌شد امروز (یکشنبه) با قهرمانی روسیه به پایان رسید و تیم‌های اسپانیا و برزیل نیز به ترتیب به عنوان‌های دومی و سومی رسیدند. طبق روال مسابقاتی که زیرنظر فیفا برگزار می‌شود پس از اتمام این تورنمنت بهترین‌های جام جهانی فوتبال ساحلی معرفی شدند که در این بین اثری از بازیکنان ایران نیست.
برونو ژاویر از برزیل، جایزه توپ طلا و دومین گلزن برتر رقابت‌ها
به گزارش تسنیم،با وجود اینکه این بازیکن 29 ساله اولین حضورش در جام‌جهانی را تجربه می‌کرد ولی با ارائه نمایش چشمگیرش در این تورنمنت به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد. ژاویر همچنین با به ثمر رساندن 10 گل در این مسابقات به عنوان دومین گلزن برتر رقابت‌ها معرفی شد.
اوزو موریرا از ژاپن، جایزه توپ نقره
موریرا که اصالتی برزیلی دارد با وجود اینکه اولین جام‌جهانی‌اش را تجربه می‌کرد ولی در خط دفاعی ژاپن به قدری خوب عمل کرد که این تیم آسیایی به جمع 8 تیم برتر تورنمنت صعود کرد. این مدافع 27 ساله در کارهای تهاجمی تیم هم همانند کارهای دفاعی موثر بود و 4 گل ژاپن را به نام خود ثبت کرد.
رایمانا لی فونگ کیو از تاهیتی، جایزه توپ برنز
بال 28 ساله تاهیتی در این مسابقات با شور و اشتیاق بالایی ظاهر شد و روحیه ورزشکاری و شجاعت خود را در ترکیب تیم میزبان به نمایش گذاشت. او در این مسابقات 6 گل به ثمر رساند که یک گل کمتر از تعداد گل‌های سومین گلزن برتر این رقابت‌ها بود. رایمانا به طور حتم یکی از آینده‌داران این رشته خواهد بود.
دیمیتری شیشین، بهترین گلزن رقابت‌ها
گوش 27 ساله روسیه در این مسابقات با سبک بازی منحصربه فردش 11 گل به ثمر رساند که 4 توپ او از روی ضربه آزاد به گل تبدیل شد. شیشین که حضور در پنجمین جام‌جهانی‌اش را تجربه می‌کرد سهم بسزایی در دفاع روسیه از عنوان قهرمانی‌اش در این دوره داشت.
آگوستین روئیس از السالوادور، سومین گلزن برتر رقابت‌ها
پس از فرانک ولاسکوئز که در جام‌جهانی 2011 ایتالیا برای السالوادور خوش درخشید در این دوره از رقابت‌ها روئیس پرچم این کشور را بالا نگه داشت و در این رقابت‌ها به تنهایی در بازی‌های مرحله گروهی 5 مرتبه دروازه جزایر سلیمان را گشود.
دونا از اسپانیا، دستکش طلایی
دروازه‌بان 31 ساله اسپانیا با عملکردش در این رقابت‌ها یکی از به یادماندنی‌ترین عملکردهای اسپانیا را در رقابت‌های تاهیتی به ثبت رساند. او در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل السالوادور و دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل برزیل واکنش‌های فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. دونا که حضور در چهارمین جام‌جهانی‌اش را تجربه می‌کرد نشان داد که بی‌دلیل سنگربان شماره یک اسپانیا نشده است.
روسیه هم جایزه بازی جوانمردانه فیفا در این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

دیدگاه‌ها