کد خبر : 1025290 | 26 مهر 1392 ساعت 10:07 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

یول:

دژاگه برای فیکس شدن باید صددرصد آماده باشد

سرمربی تیم فوتبال فولام بار دیگر تاکید کرد اگر دژاگه می‌خواهد بازیکن فیکس باشد باید به آمادگی صددرصد برسد.

دژاگه برای فیکس شدن باید صددرصد آماده باشد
تیم فوتبال فولام که در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با پیروزی یک بر صفر بر استوک‌سیتی کمی از بحران فاصله گرفت به دنبال این است تا در هفته هشتم این رقابت‌ها در ورزشگاه سلهرست‌پارک مقابل کریستال‌پالاس به اولین برد متوالی فصل خود برسد.
به گزارش تسنیم،اشکان دژاگه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تاکنون برای فولام بازی نکرده است. مارتین یول، سرمربی سفیدپوشان غرب لندنی که پیش از این هم تاکید کرده بود اشکان باید برای تصاحب جایگاهش بجنگد در آستانه دیدار شاگردانش با کریستال‌پالاس گفت: همانطور که قبلا هم گفته‌ام در پست گوش کناری چند گزینه داریم پس اگر دژاگه می‌خواهد بازیکن فیکس باشد باید صددرصد آماده باشد. چند هفته پیش هم به او گفتم می‌خواهم در پست خودش شماره یک باشد ولی از طرفی دیگر می‌خواهم دیمین داف و برایان روئیز هم در این پست شماره یک باشند. آنها باید برای تصاحب جایگاهشان بجنگند.
سرمربی آلمانی فولام تصریح کرد: اگر دژاگه صددرصد آماده نیست به این معنی است که نمی‌خواهد در این رقابت حضور داشته باشد.به زودی او آماده بازی خواهد شد و در ترکیب تیم قرار می‌گیرد. اگر اشکان تاکنون بازی نکرده به خاطر این بوده که مصدومیتی بزرگ داشته است.
فولام در حال حاضر با 7 امتیاز در رده هفدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر انگلیس است و پیروزی مقابل عقاب‌ها می‌تواند این تیم را به میانه جدول نزدیک کند.

دیدگاه‌ها