کد خبر : 1027773 | 23 آبان 1392 ساعت 10:15 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان : بحث رویارویی من و کریس نیست

زلاتان ایبراهیموویچ کاپیتان تیم ملی سوئد در صحبت هایی یادآوری کرد که بازی پلی آف تیمش برای رسیدن به جام جهانی که دوررفت آن روز جمعه مقابل پرتغال برگزار می شود، بحث رویارویی او و کریستیانو رونالدو نیست.


زلاتان : بحث رویارویی من و کریس نیست
بعد از برگزاری دو بازی رفت و برگشت پلی آف، تنها یکی از این دو تیم به جام جهانی 2014 راه خواهد یافت. قبل از برگزاری این بازی حساس وتماشایی زلاتان به خبرنگاران گفت:« بازی جمعه، مصاف من و کریستیانو رونالدو نیست. ما دو بازیکن متفاوت هستیم. دو بازیکنی که کارها را فوق العاده خوب انجام می دهند و به بهترین نحو ممکن نماینده کشورهایشان هستند. نباید فقط برروی ما دو نفر تمرکز کرد.اصلا بحث من و رونالدو نیست. بازی، رویارویی سوئد مقابل پرتغال است.»
ایبرا ادامه داد:« می دانیم که باید به شدت تمرین کنیم و از نظر روانی هم واقعا قوی باشیم. آنها تجربه بازی کردن در سطوح بالا را دارند ولی ما هم در شرایط مشابه بوده ایم.»
سوال بعدی ای که از ایبرا پرسیده شد، این بود که آیا رونالدو معمولا برای تلاش درراستای فریب دادن داوران خودش را روی زمین می اندازد؟ او دراین باره گفت:« من چیزی دراین باره نمی دانم و جواب نمی دهم. چرا من خودم را روی زمین نمی اندازم و شیرجه نمی روم؟ چون من تلاش می کنم که بازی خودم را انجام دهم و شرایط سختی برای بازیکنان حریف ایجاد کرده و فرصت های خوبی برای هم تیمی هایم خلق کنم. من هیچ وقت به این فکر نمی کنم که خودم را زمین بیندازم تا برتری و امتیاز بگیرم وبعید بدانم که رونالدو هم این کار را بکند.»
ایبرا در بخش پایانی صحبت هایش درمورد برنده توپ طلا گفت:« از اینکه امست در لیست نامزدها قرار می گیرد خوشحالی ولی مهمترین چیز این است که خودت درمورد خودت چطور فکر می کنی.»

دیدگاه‌ها