کد خبر : 1030286 | 18 آذر 1392 ساعت 09:48 | 518 بازدید | 0 دیدگاه

مولنستین:بیش ازاین نمی‌‌توانم خوشحال باشم

سرمربی فولام پس از پایان دادن به 6 شکست پیاپی این تیم اعلام کرد بیش از این نمی‌تواند خوشحال باشد.

مولنستین:بیش ازاین نمی‌‌توانم خوشحال باشم
تیم فولام در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر صفر مقابل استون ویلا به برتری رسید.
به گزارش فارس،در این دیدار استیو سیدول 21 و دیمیتار برباتوف 30 گل‌های فولام را وارد دروازه حریف کردند. پاس گل نخست این دیدار را اشکان دژاگه، هافبک ایرانی فولام به هم‌تیمی خود داد.
سپیدهای لندن با این پیروزی، شمار امتیازهای خود را به 13 رساندند تا با یک پله صعود در رده هجدهم جدول قرار بگیرند. استون ویلا هم با همان 19 امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارد.
دیمیتار برباتوف که زمزمه‌های خروجش از فولام به گوش می‌رسد، در دو دیدار اخیر تیمش موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شده‌ است. با وجود این موضوع، سرمربی فولام بر این باور است که مهاجم بلغاری تیمش در کریون کاتج خواهد ماند.
رنه مولنستین در مورد این دیدار گفت: برباتوف در شکست دو بر یک مقابل تاتنهام هم نمایش خیلی خوبی داشت. در رویارویی با استون ویلا هم نشان داد توانایی‌های بالایی دارد. با او صحبت کردم. او به شکل کامل به فولام تعهد دارد و نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند.
این پیروزی به 6 شکست پیاپی فولام در لیگ برتر انگلیس پایان داد. مولنستین که پیشتر به عنوان مربی در منچستریونایتد فعالیت می‌کرد در این خصوص هم گفت: بیشتر از این نمی‌توانم خوشحال باشم. تمام بازیکنانم باید به خودشان افتخار کنند. مقابل استون ویلا بسیار بهتر از رویارویی با تاتنهام بازی کردیم. کیفیت تیم ما در خط حمله باز هم در حال بالا رفتن است.

دیدگاه‌ها