کد خبر : 1031302 | 28 آذر 1392 ساعت 21:52 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا و اعلام شیوه برگزاری مسابقات یورو 2016

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا روز پنجشنبه چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی یورو 2016 را اعلام کرد.

یوفا و اعلام شیوه برگزاری مسابقات یورو 2016
 جام ملت های اروپا تاکنون با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شد اما یورو ۲۰۱۶ در فرانسه با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود. اعضای یوفا با به رسمیت شناختن جبل الطارق در ماه مه به ۵۴ تیم رسیده است. تیم میزبان همانند دوره های گذشته به صورت مستقیم در مرحله نهایی حاضر خواهد بود بنابراین ۵۳ تیم در مرحله مقدماتی شرکت می کنند.
به گزارش گل، بر اساس مقررات یوفا تیم های اول و دوم نه گروه و تیم های سوم که نتایج بهتری کسب کردند، به صورت مستقیم به مرحله نهایی راه می یابند.
برای انتخاب تیم های سوم تعداد امتیاز ملاک قرار می گیرد اما امتیازهای به دست آمده مقابل تیم های رده ششم محاسبه نخواهد شد.
هشت تیم رده سومی دیگر برای تعیین چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند. نخستین مسابقات انتخابی روزهای یکشنبه تا سه شنبه، هفتم تا نهم سپتامبر ۲۰۱۴ و آخرین دیدارها ۱۱ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد.
بازی های رفت مرحله پلی آف ۱۲ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵ و دیدارهای برگشت ۱۵ تا ۱۷ نوامبر برگزار می شود. قرعه کشی مسابقات انتخابی ۲۳ فوریه در نیس برگزار می شود. کمتیه اجرایی یوفا در نشست آینده خود در ۲۳ و ۲۴ ژانویه در مقر خود در نیون چگونگی قرعه کشی این مسابقات را تصویب خواهد کرد.
مسابقات نهایی یورو ۲۰۱۶ دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵ در پاریس برگزار می شود.

دیدگاه‌ها