کد خبر : 1057275 | 30 بهمن 1392 ساعت 08:54 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید پیگرینی از داور

سرمربی منچسترسیتی با انتقاد شدید از داور مسابقه می گوید او با تصمیم‌های یک طرفه‌اش سرنوشت بازی را تغییر داد.



انتقاد شدید پیگرینی از داور
منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه‌ دو بر صفر مغلوب بارسلونا شد تا شانس صعود به مرحله بعد را تا حدود زیادی از دست بدهد.
مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از شکست تیمش برابر بارسلونا به انتقاد شدید از داور مسابقه پرداخت و او را عامل باخت برابر بارسلونا توصیف کرد.
پیگرینی پس از پایان مسابقه گفت: فکر می‌کنم در طول مسابقه داور قضاوت یک طرفه‌ای را انجام داد و تنها برای یک تیم تصمیم می‌گرفت. اعتراض من تنها به خاطر پنالتی و کارت قرمز نیست، بلکه به خاطر تمام طول مسابقه است که داور در آن یک طرفه به سود بارسلونا قضاوت کرد. او با تصمیماتش در این دیدار باعث شد تا سرنوشت بازی جور دیگری رقم بخورد. او در صحنه ای که گل اول را دریافت کردیم، خطای واضح سرخیو بوسکتس روی ناواس را ندید، در حالی که او نزدیک به صحنه بود و تنها سه متر با آن فاصله داشت. نمی‌دانم که چرا در سوت خود ندمید و بلافاصله پس از آن دمیکلیس پشت محوطه جریمه روی لیونل مسی خطا کرد، اما داور باز هم یک اشتباه دیگر مرتکب شد و آن صحنه را پنالتی تشخیص داد، در حالی که به هیچ وجه پنالتی نبود. وقتی داور در چنین بازی حساسی برابر تیمی خوب مثل بارسلونا اشتباه‌های بزرگ و تاثیرگذاری دارد، پیروز شدن و کسب نتیجه‌ آسان نیست.
سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در ادامه باز هم به انتقاد از داور این دیدار پرداخت و اعلام کرد که او نباید قضاوت این دیدار را عهده‌دار می‌شد و یوفا نباید او را به عنوان داور این دیدار انتخاب می‌کرد.
پیگرینی در ادامه گفت: فکر می‌کنم انتخاب داوری که قبلا نیز به سود بارسلونا سوت زده برای این دیدار کار اشتباهی بوده باشد. او 12 ماه قبل در بازی بارسلونا و میلان در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز هم اشتباه‌های زیادی داشت و در چندین نوبت به سود بارسلونا قضاوت کرد. باز هم تکرار می‌کنم که انتخاب چنین داوری برای این دیدار تصمیم اشتباهی بود.
منچسترسیتی سه هفته‌ دیگر باید برای دیدار برگشت خود در این مرحله برابر بارسلونا به میدان برود. با این وجود پیگرینی هنوز هم برای تیمش شانس صعود قائل است و در این باره می‌گوید: به نوکمپ می‌رویم تا تلاشمان را برای صعود نشان دهیم. امیدواریم که بتوانیم جبران کنیم. ما در مرحله گروهی توانستیم بایرن‌ مونیخ را در خانه‌اش شکست دهیم آن هم در حالی که در دیدار رفت در خانه خودمان از آنها شکست خورده بودیم. شاید اگر با نتیجه‌ یک بر صفر بازی به پایان می‌رسید کارمان خیلی آسان تر می‌شد، اما در بد موقعی گل دوم را دریافت کردیم. بازی در حال اتمام بود و یک لحظه خط دفاعمان تمرکزش از دست داد تا دروازه‌مان باز شود. باید منتظر بمانیم ببینیم تا چه اتفاقی رخ خواهد داد.
منچسترسیتی شنبه در آغاز هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر در خانه پذیرای استوک سیتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها